Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Credit Europe Bank (Romania) S.A. vorbeste femeilor de afaceri

despre oportunităţi de dezvoltare, în „cifre frumoase”

“Având în vedere importanţa femeilor pentru mediul de afaceri românesc în general, şi  pentru segmentul IMM în special, Credit Europe Bank (România) SA a hotărât să se implice activ în susţinerea acestora, demarând sub sloganul „Femeile vor să audă cifre frumoase”, o campanie dedicată femeilor de afaceri” –a declarat Dl. Cemal Yildirim, Vice Preşedinte Adjunct  – Divizia IMM, Credit Europe Bank (România) S.A. Campania „Femeile vor să audă cifre frumoase” se va desfăşura în perioada Mai – Iulie 2008,  materializându-se într-un suport financiar solid, reprezentat de o ofertă completă de credite pentru IMM-uri, având promoţional, 0% comision de acordare. Campania se adresează companiilor în care cel puţin o femeie este acţionar, manager sau administrator, fiind necesară completarea unei cereri de credit şi depunerea documentaţiei aferente dosarului de credit, în perioada derulării campaniei, în sucursalele băncii. Oferta este valabilă pentru companiile care îndeplinesc condiţiile de eligibilitate ale băncii pentru acordarea unui credit.

Campania „Femeile vor să audă cifre frumoase” este disponibilă în toate sucursalele Credit Europe Bank (ROMÂNIA) S.A.
Informaţii referitoare la condiţiile de eligibilitate şi documentele necesare obţinerii unui credit pot fi obţinute  de la sediul sucursalelor Credit Europe Bank (ROMÂNIA) S.A., de pe pagina web a Băncii: www.crediteurope.ro, sau consultând Portalul dedicat IMM-urilor: www.crediteuropeimm.ro.

Credit Europe Bank (România) S.A. membră a grupului FIBA, oferă produse şi servicii bancare unui număr de peste 400.000 clienţi persoane fizice şi societăţi comerciale printr-o reţea de peste 115 de sucursale, agenţii şi puncte de lucru – reţea în continuă expansiune, precum şi prin canale alternative de distribuţie: ATM-uri, POS-uri şi Internet Banking.

Bucuresti, 08.05.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.