Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Creativitatea in Campaniile de Marketing Direct la Conferinta ”Marketing in Direct”, editia a 2-

Odată cu impactul Internetului și fragmentarea pieței, marketerii se confruntă cu noi provocări, încercând abordări originale pentru a ajunge la consumatorii din ce în ce mai puțin dispuși să asculte. Creativitatea în Marketing Direct trebuie însă măsurată în funcție de modul în care contribuie la profitabilitatea campaniei. Iar la nivel de conținut creativitatea în Marketing Direct se măsoară în funcție de posibilitățile de declinare a mesajului și de rezistența acestuia la repetabilitate.

Ideile bune apar odată cu valorificarea la maximum a canalelor de comunicare, utilizate în campania de Marketing Direct. Soluția nu este întotdeauna un website, un e-banner sau un profil pe Facebook și un cont de Twitter. Creativitatea se poate manifesta și sub alte forme de comunicare: utilizarea unui tool de Internet vechi într-un mod nou sau materiale promoționale interactive (fie că vorbim despre cărți de vizită sau hangere pe clanța ușii…).

John Griffiths, Alexandru Mira, Marius Pop, Cosmin Lăcătușu vor dezbate tema creativității în Marketing Direct la cea de-a doua ediție a Conferinței Internaționale ”Marketing în Direct”, desfășurată în data de 8 Septembrie 2010 la Clubul Diplomatic București (www.marketingindirect.ro).

John Griffiths a fost votat speakerul preferat al primei ediții a Conferinței, motiv pentru care va fi prezent și a doua oară la ”Marketing în Direct”. Recunoscut Account Planner cu o extinsă experiență de lucru – de peste 20 de ani – în agențiile de publicitate multinaționale din Londra, britanicul a uimit specialiștii din lumea întreagă cu inovațiile și strategiile sale întotdeauna diferite și foarte eficiente. A fost planning director la Carlson Group şi Grey Integrated unde a lucrat pentru branduri ca Tesco, Microsoft şi Daimler Chrysler. În prezent John gestionează propriul website, Planning Above and Beyond, care a devenit o destinaţie regulată pentru gânditorii de marketing şi strategie din întreaga lume. John Griffiths lucrează în dezvoltarea de campanii integrate din anii ’90 pentru diverse categorii de branduri și susţine traininguri şi workshopuri în cadrul organizaţiilor profesionale: APG -The Account Planning Group – London, Market Research Society, Institute of Direct Marketing şi Independent Consultants Group. La cea de-a doua ediție a Conferinței, John va explica modul în care putem utiliza creativitatea pentru a genera alegerea dorită în rândul grupului-țintă. ”De-abia aștept să revin în calitate de speaker pentru a doua oara și să cunosc audiența celei de-a doua ediții. A fost un an dificil pentru Marketingul Direct, iar revenirea industriei de comunicare directă va fi una lentă. Tocmai de aceea, nu numai în Marketing Direct, ci și în agenții a trebuit să învățăm să fim mai inventivi, să găsim noi metode de a comunica având la dispoziție bugete restrânse. Tema despre care voi vorbi la Conferință este Creativitatea, ceea ce este interesant întrucât background-ul meu profesional este strâns legat de planning. Chiar zilele trecute am vorbit cu Patrick Collister, și el speaker la această ediție, cunoscut Creative Director, dar care va vorbi despre strategie în cadrul Conferinței, și amândurora ni se pare interesantă provocarea de a inversa rolurile.”, declară John (puteți urmări mesajul adresat publicului din România aici: //www.youtube.com/watch?v=JIvDFjYJAxM).

Alexandru Mira este în prezent consultant în marketing direct și vânzări. După 14 ani de lucru în domeniu și obținerea a 9 diplome ce îi atestă cunoștințele și competențele, Alexandru Mira este în măsură să definească un proiect de marketing direct cu toate elementele pe care acesta le presupune: mecanism de comunicare, mecanism de feedback, mesaj, design, lay-out, text, follow-up, resurse necesare, recomandarea furnizorilor necesari implementării, interpretarea rezultatelor. În cadrul workshop-ului ”Concept și Creativitate”, Alexandru va aborda subiectul mai general al creativității în Marketing Direct, prezentând elemente prin care captezi atenția, prin care ești memorabil, prin care te diferențiezi, prin care generezi implicare și acțiune.

Alături de Alexandru Mira, Marius Pop vine de la Târgu-Mureș pentru a prezenta tehnici de copywriting și a arăta care sunt “ingredientele” pentru construcția unei scrisori sau a unui newsletter electronic cu rate mari de răspuns, care sunt elementele vizuale care captează atenția, cum comunici eficient oferta. Marius s-a orientat către Marketing Direct după ce a jonglat cu vânzările, managementul de proiect și dezvoltarea de business-uri. Spiritul de leader l-a câștigat odată cu experiența AIESEC, unde a fost și președinte și de unde a plecat cu adevărate abilități de vânzare și management. Deși axat pe calcule și rezultate, Marius Pop dă în mod eficient dovadă de creativitate și intuiție atunci când vine vorba să se adreseze prin scrisori de marketing direct prospecților, determinându-i să acționeze.

Cosmin Lăcătușu va prezenta în cadrul aceluiași workshop o serie de lucrări ale agenției Create Direct premiate la Festivalului Internațional “Marketing Direct Days in Kiev”, desfășurat în Ucraina în perioada 2-4 iunie 2010: Premiul I la categoria Interactive în Marketing Direct, Premiul II la categoria B2B (pentru 2 campanii realizate pentru Microsoft România), Premiul II la categoria B2C şi Premiul special al publicului pentru o campanie realizata pentru Unicef România. Campaniile au fost concepute și implementate pe întreg traseul de creație și execuție: design de campanie, strategie, selectarea țintelor din baza de date, conceptul creativ, producție, raportare și analiză. Cosmin are o experienţă de 10 ani în advertising şi marketing direct. În ultimii 6 ani s-a focusat pe strategie, campaign design şi creaţie pentru marketing direct. Sub conducerea lui Cosmin, Create Direct a câştigat 6 premii internaționale importante, dintre care 4 anul acesta.

Workshop-ul ”Concept și Creativitate” va fi completat cu expunerea altor studii de caz din partea altor agenții cu experiență în Marketing Direct.

Alături de John Griffiths, alți patru specialiști străini vor prezenta practicile și tendințele industriei de comunicare directă la cea de-a doua ediție a Conferinței „Marketing în direct”: Colin Egan, Patrick Collister, Dela Quist și Tania Bianchi. Iar dintre experţii români cu care participanţii vor interacţiona îi menţionam pe Andrei Georgescu, Florina Pînzaru, Dochița Zenoveiov, Mălina Iordache, Cristian Nicoară, Gabriel Mureșanu, Oana Radu, Doru Panaitescu, Maia Novolan, Alexandru Manoilescu, Șerban Goran şi Silvia Iordache. Moderatorul Conferinței este Dorin Boerescu, CEO la 2Parale (prima platformă de marketing afiliat din România) și cunoscut în lumea publicităţii de mai bine de 14 ani.

Evenimentul este susţinut de Agrafa, Cărtureşti, Jacobs Kronung Intense, Jana, Dial Telecom, Media Image, RPG Security, Sin Media Sound, Snack Attack, The Money Channel TV, Toblerone, Valoris Center.

Bucuresti, 26.08.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.