Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Creativii de la Brandstalk au absolvit cursurile avansate

ale Idea Management Institute for Top-Creative Process-Design

Agentia Brandstalk a parcurs in luna februarie cea de-a doua etapa a trainingului “Creative Planning & Performance ” organizat de Ralf Langwost si Idea Management Institute.

“Acest training este o investitie foarte mare, dar ofera solutii concrete pentru pasii pe care trebuie sa-i parcurga o tema de agentie pentru a se transforma intr-o idee de creatie valoroasa pentru Client” a declarat Roxana Popescu Memetea – Managing Director al Brandstalk. “Este poate cel mai eficient training pe care l-am vazut in bransa” – a concluzionat Roxana.

Prima sesiune a programului oferit de Idea Management s-a desfasurat in toamna anului trecut si a inclus 25 membri ai echipei Brandstalk. Valoarea adaugata pe care au dobandit-o creativii agentiei si pe care au concretizat-o in pitch-uri castigate a determinat decizia de organizare a unei noi sesiuni in care se predau instrumente, pasi si procedee mai avansate pentru a ajunge la solutii strategice si idei creative inovatoare.

Sorin Predescu, director de creatie la Brandstalk a fost placut impresionat de metoda si know-how-ul pe care programul Idea Managament le transfera creativilor: “Am capatat formule aproape magice  de proces si analiza prin care sa ne asiguram ca vom putea devansa competitorii” a marturisit Sorin.

“Nu este suficient doar sa ai o idee, trebuie de asemenea sa ai capacitatea de a o proteja si de a o face sa lucreze strategic. Mai ales cand avem cerinte complexe pe media, ideea trebuie interpretata in mai multe feluri astfel incat sa creeze valoare adaugata pentru brand. Prin urmare, ideea trebuie sa fie relevanta pentru brand (din punct de vedere strategic) si trebuie sa se concretizeze intr-un concept relevant care va ajuta la vanzarea produsului. Orice agentie sau echipa de creatie care detine competenta de a livra o astfel de idee va aduce valoare adaugata business-ului clientului si-l va ajuta sa creasca – in special intr-o piata relativ “tanara”, asa cum este cea din Romania” – a sumarizat Ralf Langwost.

Sesiunea de training include aplicatii pe temele concrete aflate in lucru la agentie. Sunt analizate studii de caz, metode de evaluare a ideilor creative, metode de rafinare a strategiilor de comunicare si pasi evolutivi in procesul pe care il parcurg oamenii agentiei de la brieful Clientului catre idea campaniei. Investitia Brandstalk a inclus oamenii agentiei si reprezentanti ai clientilor.

Bucuresti, 23.2.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.