Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Creativi culturali, de 20 de ani

Silvia Bucur, Presedinte Fundatia PRAIS

Echipa PRAIS Corporate Communications, firma de consultanță PR și comunicare integrată sărbătorește 20 de ani de la înființare.

Prin cultura și valorile sale, PRAIS s-a poziționat de la înființare ca o companie de nișă aspirațională. Cele peste 2.500 de proiecte, campanii și evenimente corporative, de brand sau CSR dezvoltate local și cross-countries au reflectat în mod activ modele de sustenabilitate economică și socială, adresând piața în creștere a produselor și serviciilor atașate consumatorilor care își doresc și aleg un stil de viață sănătos, ecologic, bazat pe accesul responsabil la resurse.

Totodată, PRAIS a promovat în cadrul celor 15 proiecte naționale de marketing social pe care
le-a inițiat și care au impactat milioane de oameni, un alt fel de progres bazat pe valori morale, etică, pe accesul la educație, dezvoltare personală și cultură a tinerei generații, pe grija față de mediu. Toate acestea sunt integrate în modelul său de business, care are la bază filozofia “Lifestyles of Health and Sustainability – LOHAS”.

“Ne identificăm ca fiind “creativi culturali”, așa cum este definit termenul de către sociologul Paul H. Ray. Motivația care stă la baza acțiunilor noastre este legată de impactul social pozitiv pe care îl au proiectele noastre. De aceea, am avut șansa să devenim un model de bune practici la nivel internațional și să fim premiați în repetate rânduri. Astăzi, mulțumim și ne arătăm profunda recunoștință față de toți cei care ne-au fost și ne sunt alături. Continuăm, împreună!”, a declarat Silvia Bucur, Director General PRAIS Corporate Communications.


Alte 2 particularități definesc echipa PRAIS: specializarea în brandingul proiectelor de marketing social și gradul mare de fidelizare, o medie de 6 ani de colaborare, a clienților săi, companii multinaționale și locale, asociații industriale.

Un pas important în evoluția companiei a fost înființarea Fundației PRAIS, acum 15 ani, care a devenit platforma comunitară unde, prin alianțe și parteneriate naționale, sunt dezvoltate proiecte de anvergură care susțin mari cauze sociale.

www.prais.ro
www.facebook.com/praiscorporatecommunications

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.