Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Crearea unui brand: AIM COMMUNICATION

Orice inceput de drum presupune alegerea unei pozitionari, gandirea unei strategii, crearea unei identitati de marca in concordanta cu toate aceste elemente. O firma de PR si comunicare nu face exceptie.

Aparitia AIM COMMUNICATION

Cu siguranta ca pentru a intelege bine o marca e important sa se cunoasca pozitionarea si cateva date despre organzatie.

AIM COMMUNICATION a luat fiinta din dorinta de a aduce un suflu nou in domeniul crearii si consolidarii imaginii si identitatii de marca. Profesionalismul sta la baza intregii activitati si reprezinta o componenta esentiala a unei companii care se respecta. Viziunea companiei este una de ansamblu – asupra intregului si asupra parţilor sale componente. Rigurozitatea, minutiozitatea si atentia acordata fiecarui detaliu in parte asigura succesul si performanta intregului.

Servicii oferite

  • training in domeniul comunicarii
  • gestionarea eficienta a imaginii
  • proiectare strategii de imagine
  • proiectare campanii de comunicare
  • realizare ghid de comunicare interna si consiliere pe acest segment
  • creare identitate de marca
  • identificarea unor noi oportunitati de dezvoltare
  • evenimente speciale
  • realizare materiale pentru mass-media

Brandul AIM COMMUNICATION

AIM COMMUNICATION este deja un brand, unul aflat la inceput de drum dar care promite sa creasca si sa se dezvolte continuu, impreuna cu clientii sai.

Procesul crearii brandului unei companii afecteaza comunicarea si imaginea sub orice forma. Daca brandul unei corporatii nu a fost planificat, nu a fost rodul unei strategii, atunci avem de a face cu ceea ce numim brandul accidental. Nu asa stau lucrurile in ceea ce priveste AIM COMMUNICATION. O companie al carui scop este crearea de imagine si consolidarea acesteia, marca altor institutii, trebuie in primul rand sa isi creeze propriul brand.

Punctul de plecare l-a constituit stabilirea unei strategii bine planificata, care cuprinde pozitionarea, diferite variante de logo si de slogan, modalitati de comunicare ale brandului, precum si personalitatea brandului. Marca este promisiunea pe care compania o face clientilor sai, iar AIM COMMUNICATION ii ajuta sa Tinteasca mai sus, sa aspire spre performanta, rigurozitate si profesionalism.

Foarte usor declinabil in limba engleza, sloganul este cu atat mai interesant cu cat pe site de exemplu mai va fi inclocuit cu luna din an in care ne aflam: martie, noiembrie, august s.a.m.d.

Sloganul de tip aspirational vine in completarea numelui si a logo-ului ales: o tinta in culorile rosu si negru – sugerand profesionalism, dedicatie, spirit activ si inovator si dedicatie.

Pozitionarea si toate elementele identitare ne deosebesc de celelalte companii care ofera servicii asemanatoare, datorita profesionalismului care ne caraterizeaza, abordarii alese si a increderii in puterea noastra de face lucruri cel putin bune in domeniul relatiilor publice, de a aduce un nou suflu sau de a consolida brandurile.

Valorile brandului sunt cele care ii confera acestuia putere si totodata unicitate. Performanta, onestitatea, rigurozitatea, noutatea si profesionalismul sunt valorile brandului nostru pe care le respectam intru totul. Credem ca putem avea aspiratii mai inalte, ca putem cere si face mai mult, ca putem Tinti mai sus!

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.