de peste 3.2 milioane de euro pentru anul 2006
Compania Cramele Recaş are un plan complex de investiţii pentru anul 2006 constând în retehnologizare, extinderea lotului de viţă de vie şi modernizarea cramei
Compania Cramele Recaş are o strategie de investiţii pentru anul 2006 bazată pe extinderea bazei materiale cu tehnologie de ultimă oră, modernizarea cramei, replantarea unui lot tânăr de viţă de vie de calitate superioară precum şi modernizarea utilajelor de vinificare.
O investiţie majoră realizată de Cramele Recaş anul acesta a fost replantarea unui lot tânăr de viţă de vie pe o suprafaţă de 60 de hectare. Viţa de vie de cea mai înaltă calitate a fost importată din Austria şi Franţa. Lotul nou de cultură viticolă are un potenţial ridicat şi va fi folosit pentru creşterea calitativă a vinurilor produse de Cramele Recaş, această investiţie ridicându-se la suma de 1 milion de euro. Cramele Recaş administrează în prezent o suprafaţă de 700 de hectare de vie, dintre care 650 sunt aflate în proprietatea sa.
O altă investiţie de amploare care se derulează în prezent este modernizarea cramei prin achiziţia a peste 100 de cisterne de inox şi a unei hale de fermentaţie noi dotată cu echipament de ultimă oră. Lotul de bariccuri a fost suplimentat cu 200 de recipiente de calitate super premium, investiţie care aproape dublează capacitatea Cramelor Recaş de vinuri premium – mărcile La Putere, Reserva, La Putere barrique. Mărirea lotului de barricuri super premium este o parte importantă din strategia grupului pentru o creştere constantă a calităţii vinurilor. De asemenea vor fi achiziţionate dotări de ultimă generaţie pentru staţia de îmbuteliere şi retehnologizare a laboratorului cu sisteme computerizate de analiză. Valoarea totală a investiţiei se va ridica la peste 1.2 milioane de euro.
Compania a mai investit în propria firmă de distribuţie şi marketing – Cramele Recaş Grup, firmă care îşi va desfăşura activitatea în cele trei centre logistice din Recaş, Timişoara şi Bucureşti, acesta din urmă fiind cea mai recent inaugurată locaţie de distribuţie. Investiţia în acest caz se ridică la peste 1 milion de euro. De asemenea, în programul de investiţii a fost introdusă şi extinderea parcului auto la 20 de maşini, inclusiv autoturisme, autoutilitare şi camioane.
„Din respect pentru clienţii noştri şi pentru partenerii de afaceri, Cramele Recaş mizează pe creşterea calităţii şi pe extinderea reţelei de distribuţie. Strategia de dezvoltare a companiei este una complexă care se desfăşoară pe mai multe planuri, îmbunătăţind baza existentă în vederea optimizării ciclului de producţie şi a facilitării accesului la consumator” declară Rareş Marinescu, Director Operaţiuni Comerciale Cramele Recaş pentru piaţa internă.
{mosloadposition user10}