free download 78 travel guides written by experts

Craciunul PRO TV – Fii cel mai bun!

PRO TV a fost lider de audiență în Ajun și în ziua Crăciunului. Telespectatorii au ales să își petreacă sărbătorile alături de programele difuzate de PRO TV și să intre în magia sărbătorilor alături de cele mai iubite personaje.

În ajunul Crăciunului, PRO TV le-a pregătit telespectatorilor săi o comedie spumoasă alături de gașca care le-a cucerit inimile în O Săptămână Nebună. De această dată carismaticele personaje au revenit pe ecran cu Un Crăciun Altfel, care a umplut casele românilor cu umor și situații care au stârnit hohote de râs. Peripețiile lor au fost urmărite de aproximativ 1.4 milioane de români pe întreg parcursul difuzării, iar minutul de maximă audiență de la 21:45 a adus peste 1.6 milioane de telespectatori în fața televizoarelor.

Un Crăciun Altfel a obținut7.8puncte de rating și19.2%share în intervalul de difuzare 20:30 – 23:21, pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Locul doi a obținut4.4puncte de rating și 10.8% share. La nivel național, PRO TV rămâne și de această dată pe primul loc cu o audiență medie de 7.1puncte de rating și 14.4% share, în timp ce locul secund a reușit să înregistreze 5.9 puncte de rating și 11.8% share. La nivelul publicului din mediul urban, PRO TV a înregistrat 6.2 puncte de rating și 13.3% share.

Seara de Crăciun a fost învăluită de magia unui tărâm de poveste. PRO TV a difuzat blockbuster-ul Hobbitul, care a strâns milioane de fani în întreaga lume. Telespectatoriiau fost transpuși în călătoria care a pus bazele trilogiei Stăpânul Inelelor și au făcut cunoștință treptat cu personajele devenite deja faimoase. Pe întreg parcursul difuzării aproximativ 1.8 milioane de românii au mers în călătoria epică alături de vrăjitori, hobbiți, elfi și creaturi spectaculoase, iar minutul de maximă audiență de la 20:48 a strâns în fața ecranelor aproape2.5 milioane de telespectatori.

Hobbitul a obținut12.9puncte de rating și31%share în intervalul de difuzare 20:30 – 23:56, pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, în timp ce locul doi a obținut rezultate de două ori mai mici: 6.5 puncte de rating și 15.7% share.

La nivel național, PRO TV rămâne și de această dată pe primul loc cu o audiență medie de 9.4puncte de rating și 19.5% share, iar locul secund a reușit să înregistreze 8.3 puncte de rating și 17.2% share.

La nivelul publicului din mediul urban, PRO TV a condus cu 9.5puncte de rating și 20.4% share, pe când postul clasat pe locul doi a înregistrat o audiență medie de 8.4puncte de rating și 18.1% share.

Magia sărbătorilor continuă la PRO TV cu multe suprize și un episod special din Las Fierbinți, în această seară de la 20:30!

Bucuresti, 26.12.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *