Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

?Covor Rosu? pentru Hyundai Sonata de la Y&R

Ilustrarea zgomotului (sau, in cazul acesta, a lipsei lui) s-a dovedit intotdeauna a fi o incercare creativa majora pentru specialistii din publicitate. Fapt care nu a impiedicat, ci dimpotriva, a motivat echipa Young & Rubicam sa descrie perfect tocmai principalul beneficiu al modelului Hyundai Sonata: „cel mai redus nivel de zgomot din clasa sa”.
Solutia creativa a executiilor dezvoltate de Y&R sugereaza vizual sunetul unei strazi pe care se plimba o Sonata, astfel incat publicul sa poata face usor legatura cu principalul avantaj al acestei masini, respectiv silentiozitatea ei absoluta. Campania este alcatuita dintr-o serie de trei print-uri si se va desfasura in perioada mai – iunie 2005.
Hyundai Sonata ofera confortul fizic absolut, lucru la care contribuie toate elementele, dispozitivele si mecanismele masinii, incepand cu suspensiile, motorul si terminand cu  scaunele, volanul, amplasarea comenzilor, etc. Menirea lor este una singura: sa confere iubitorilor de automobile o experienta  unica,  care merge cu mult mai departe decat simplul act de a conduce.
"Pe langa confortul fizic propriu-zis, Hyundai Sonata iti ofera si confortul mintii. Atunci cand conduci o Sonata este ca si cum ai merge prin puf: traiesti o senzatie de seninatate, rasfat, armonie si calm absolut. Este ca si cum te-ai plimba printr-un oras ale carui strazi nu ar avea  nici o groapa, unde nu ar circula nici un camion si nimic nu te-ar deranja", a declarat Wojtek Jablonski, Client Service Director Young&Rubicam/ Team Advertising.
"Zgomotul enervant al motoarelor camioanelor de 15 tone se estompeaza pana la disparitie, vibratiile tramvaielor trecand peste macaz devine o amintire, soapta devine tonul normal de conversatie, atunci cand conduci o Sonata", comenteaza Dragos Popescu, Deputy Creative Director Young&Rubicam/ Team Advertising.
Pentru ca si aceasta campanie sa paseasca pe covorul rosu al executiilor de succes, in acest proiect au fost implicati: Doina Albu, Marketing Consultant – Hyundai, Dragos Popescu – Deputy Creative Director Young&Rubicam/ Team Advertising si Catalin Rulea – Art Director Y&R Young&Rubicam/ Team Advertising. Fotografiile campaniei au fost realizate de echipa Carioca.

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.