Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cover Story/ METALLICA- A doua venire

Cel de-al doilea concert sustinut de trupa americana Metallica in Romania (dupa showul din 1999, de la Bucuresti) a marcat mai multe recorduri, intre care cea mai scurta negociere din istoria concertelor in Romania (cinci zile) si cel mai rapid sold out (doua saptamani si jumatate). Pentru organizatorii concertului, Emag!c Entertainment, Metallica inseamna, pe de o parte, un risc: e unul din putinele show-uri organizate fara sponsor (ceea ce inseamna ca toate cheltuielile, inclusiv onorariul trupei, au fost suportate de organizatori) si, pe de alta parte, o piatra de pod care constribuie decisiv la consolidarea notorietatii firmei pe piata organizarii de evenimente, scrie revista MONEY EXPRESS in numarul din aceasta saptamana. Desi nu pot dezvalui onorariul platit trupei si nu pot estima bugetul final al evenimentului, reprezentantii Emag!c se asteapta sa scoata profit in urma concertului. "Nu anticipam un profit uluitor, ci unul cat de cat decent", spune Laura Coroianu, managing partner la Emag!c. Insa in business-ul glamour al marilor concerte, profitul se masoara uneori si altfel decat in euro: numa ca Metallica (23 iulie), Iron Maiden (4 august) sau Judas Priest (11 iulie) – daca e sa facem referire doar la acest an – inseamna un plus de credibilitate in negocierile deja incepute pentru concertele din 2009 si 2010 (la fel cum concertul Depeche Mode din 2007 – organizat tot de Emag!ic – a contat pentru negoierile din acest an). Cert este ca, dupa primele estimari, businessul Emag!ic pe 2008 se va ridica la 6 milioane de euro, cu 200% mai mult decat in 2007 – fata de o crestere estimata de 30% a intregii piete de concerte, care anul trecut s-a cifrat la circa 12-13 milioane de euro, potrivit companiei. Cum a reusit o firma infiintata de doar trei ani sa-si treaca deja in portofoliu nume precum Depeche Mode, Metallica sau Iron Maiden si un festival – B’Estfest – care incepe sa intre in traditie si ce se afla in spatele isteriei fanilor care au declansat o adevarata campanie pe net pentru venirea Metallica in Romania – sunt doar cateva dintre intrebarile la care raspunde articolul "Metallica – A doua venire", publicat in numarul din aceasta saptamana de revista MONEY EXPRESS. Echipa revistei a realizat un supliment pe aceeasi tema, care va fi impartit gratuit pe stadionul Cotroceni, in 23 iulie, ziua concertului. 

Bucuresti, 21.07.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.