Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Covalact devine Covalact DE TARA in urma unui proces de rebranding

Compania Covalact anunta rebranding-ul brandului omonim in Covalact DE TARA. Noul brand acopera toate categoriile de produse deja existente sub brandul Covalact si este prezent la raft incepand cu aceasta luna, intr‑un nou ambalaj.

Covalact DE TARA reprezinta o noua pozitionare sub semnul respectului pentru lapte si, implicit, pentru sursa produselor pe care compania le ofera clientilor sai. Covalact DE TARA inseamna produse lactate naturale, sanatoase, proaspete si gustoase, iar noul ambalaj pune in evidenta aceste beneficii ale produsului. In esenta, Covalact DE TARA aduce consumatorilor de la oras frumusetea vietii la tara.

Acest proces de rebranding marcheaza alinierea imaginii brandului la nivelul de calitate al produsului. In acelasi timp, produsul se pliaza pe tendinta manifestata in momentul de fata in piata, aceea de consum de produse autentice garantate de un producator de incredere.

„Prin produsele pe care le oferim, raspundem exact acestei dorinte a consumatorului – Covalact DE TARA este brandul autentic romanesc, produs din lapte provenit din zone rurale nepoluate si prelucrat cu ajutorul tehnologiilor moderne. Ne putem mandri ca aceste tehnologii si metode moderne de productie de la Covalact aduc in metodele de la tara de obtinere a produselor lactate, insa intr‑un mediu mult mai sigur, pentru a pune la dispozitia publicului larg produse cu gust autentic, de la tara. De aici produsele Covalact DE TARA naturale, proaspete, autentice, in acelasi timp contemporane”, declara Kovacs Zsolt, Vicepresedinte Operational Covalact.

Covalact este unul dintre principalii jucatori de pe piata de produse lactate din Romania si are ca obiectiv, pe termen mediu si lung, cresterea profitabila a cotei de piata pe fiecare categorie de produs. In cei peste 30 de ani de existenta, Covalact a dezvoltat o gama variata de produse si a lansat produse inovative pe piata romaneasca. Branzica de casa este unul dintre acestea, fiind produsa pentru prima oara in Romania de catre Covalact, care este si liderul de piata in aceasta categorie. Portofoliul de produse al companiei cuprinde mai multe categorii: de la iaurt, smantana, branza proaspata, lapte de consum, chefir, frisca, cascaval, unt, lapte praf, la produse de nisa cum sunt cele cu lapte de capra, respectiv cu lapte de oaie.

Preocupata constant de calitatea produselor, compania a trecut prin mai multe etape de modernizare tehnologica, in prezent desfasurand o noua etapa de modernizare destinata cresterii calitatii produselor in privinta gustului si constantei, diversificarii sortimentale si cresterii capacitatii de productie si logistica. Primele instalatii, pentru iaurt, smantana si unt, au fost puse in functiune in septembrie 2009 si procesul continua in cursul anului 2010, cand vor fi puse in functiune si alte noi instalatii, cele pentru branza proaspata si branzica de casa, investitiile totale ridicandu-se la 1,5 milioane euro.

Infiintata in 1969, Covalact este o companie de traditie in industria alimentara romaneasca, fiind profilata pe colectarea si prelucrarea laptelui de vaca, capra, oaie, de cea mai buna calitate, din regiunea Covasnei. Compania este unul dintre principalii jucatori pe piata de produse lactate din Romania, are in prezent o capacitate de prelucrare de 200.000 litri de lapte zilnic si a inregistrat o cifra de afaceri de 20 milioane euro in 2008.

Bucuresti, 14.12.2009

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.