COSMOTE România lansează o nouă platformă de comunicare destinată segmentului business, dezvoltată împreună cu partenerii săi. Toate campaniile construite pe această platformă vor avea un numitor comun: comunicarea este un ingredient vital pentru succesul oricărui business, iar COSMOTE este un partener de încredere al acestor companii.
În spiritul înţelegerii depline a nevoilor specifice ale clienţilor şi oferirii celor mai bune instrumente de comunicare tuturor partenerior săi, COSMOTE s-a asociat cu unul dintre cei mai importanţi clienţi ai săi, Spitalul de Urgenţă Floreasca. Rezultatul s-a concretizat într-o campanie de comunicare care a pornit de la un foarte simplu dar puternic insight: în afaceri, ca şi în salvarea de vieţi, comunicarea la timpul potrivit este esenţială iar un simplu apel poate face diferenţa dintre succes şi eşec.
„Apreciem ajutorul pe care doamna doctor Roxana Vlad de la Spitalul de Urgenţă Floreasca ni l-a acordat, contribuind la crearea unei poveşti emoţionante, autentice despre viaţă şi cei care salvează vieţi, despre comunicare şi încredere. Domnia-sa este reprezentativă şi în acelaşi timp un simbol al clienţilor noştri de business, având în vedere că afacerile au devenit tot mai mult o chestiune vitală în această perioadă. COSMOTE îi oferă domniei sale şi tuturor clienţilor de business încredere, siguranţă şi sprijin, elemente esenţiale atunci când asiguri comunicarea pentru companii”, a declarat Dana Bursuc – Senior Manager Marketing Communication, COSMOTE România.
Spre deosebire de alte profesii, în care „timpul înseamnă bani”, în profesia doamnei Vlad timpul înseamnă mult mai mult decât atât, pentru că fiecare moment reprezintă la fel de mult cât o bătaie de inimă. Este, până la urmă, vorba de salvarea unor vieţi.
Întreaga campanie subliniază faptul că, în lupta de zi cu zi pentru viaţă, COSMOTE România este un aliat de nădejde. Acesta este numitorul comun al noii platforme de comunicare de business pe care COSMOTE doreşte să o prezinte clienţilor săi corporate.
Campania va rula timp de o lună pe TV, în presa scrisă şi online, respectiv în magazine.
Platforma de comunicare a fost dezvoltată în parteneriat cu Ogilvy România.
Din partea COSMOTE România, echipa care a coordonat realizarea noii campanii publicitare este formată din: Costas Kapetanopoulos – Marketing & Communication Director, Dana Bursuc – Marketing Communications Senior Manager, Valentin Stoenescu – Head of Office Postpaid & Corporate, Mihaela Nenciu – Brand Manager, Ciprian Postelnicu – Media Manager, respectiv Elena Răduţă – Media Specialist.
Echipa Ogilvy care a contribuit la această campanie este formată din: Emil Comsea – Art Director, Ştefan Lungu – Copywriter, Cristian Simion – Group Creative Director, Anca Popa – Account Manager, Raluca Petrescu – Account Director şi Cristian Şerban – AV Producer.