Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

COSMOTE Romania lanseaza astazi programul „Bursele COSMOTE”

COSMOTE România a fost întotdeauna un susţinător activ al tinerei generaţii, încurajând educaţia şi performanţa. Începând din acest an, compania va desfăşura programul de responsabilitate socială „Bursele COSMOTE”, prin care va oferi anual cinci burse nationale tinerilor ambiţioşi şi talentaţi, absolvenţi ai clasei a XII-a, care au fost admişi într-o instituţie de învăţământ superior de stat din România, indiferent de profil, la zi, forma fără plată. Dintre cele cinci burse naţionale, una va fi acordată copiilor angajaţilor din cadrul grupului de companii COSMOTE din Romania.

Prin programul „Bursele COSMOTE” lansat astăzi, COSMOTE România doreşte să identifice acei tineri talentaţi, ambiţioşi, cu rezultate şcolare foarte bune şi obiective de carieră foarte clar stabilite, pe care să îi sprijine financiar pe durata studiilor universitare. Cuantumul unei burse este echivalentul în lei a 150 euro/lună, timp de 9 luni (octombrie – iunie) pe an, pe perioada desfaşurării studiilor universitare.

“Prin strategia noastră de responsabilitate socială, alegem să ne implicăm în acele zone unde societatea are cea mai mare nevoie de susţinere, concentrându-ne în special pe problemele educaţionale, sociale şi de mediu. Programul „Bursele COSMOTE” subliniază încă o dată preocuparea noastră pentru dezvoltarea segmentului educaţional şi sprijinirea acelor tineri cu adevărat talentaţi şi preocupaţi pentru obţinerea celor mai bune rezultate, contribuind astfel la un viitor mai bun pentru tânăra generaţie”, a spus Ruxandra Vodă, Corporate Affairs Manager COSMOTE România.

Ediţia 2010 a programului „Bursele COSMOTE” se va desfăşura în perioada 15 septembrie – 9 noiembrie 2010 şi este organizată în două etape. Prima etapă, care este şi eliminatorie, se desfăşoară între 15 septembrie şi 15 octombrie inclusiv şi presupune completarea şi trimiterea unui dosar de înscriere. După ce dosarele vor fi analizate, in perioada 5 – 6 noiembrie 2010 candidaţii vor participa la un interviu în faţa unui juriu specializat, în urma căruia vor fi desemnaţi câştigătorii.

Juriul care va analiza lucrările şi va intervieva candidaţii este format din reprezentanţi ai companiei COSMOTE România şi reprezentanţi ai mediului de afaceri din România, implicaţi si în mediul academic. Astfel, candidaţii vor fi evaluaţi de către Irina Anghel, avocat cu experienţă în domeniul fuziunilor şi achiziţiilor, specializat în achiziţiile făcute de fondurile de investiţii private, dar şi Lector Universitar la Facultatea de Drept a Universităţii Nicolae Titulescu şi Profesor Asociat la "Programul MBA" al "Bucharest School of Management" şi la Masterul "Managementul Proiectelor Internaţionale”; Liliana Dănăilă, Director de Resurse Umane al COSMOTE România; Dan Petre, Managing Partener la D&D Research şi Conferenţiar Universitar Doctor la Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice a SNSPA; Sorin Psatta, Integrated Communication Director în cadrul agenţiei Graffiti BBDO România şi Lector la Facultatea de Jurnalism şi Stiinţele Comunicării a Universităţii din Bucureşti şi Ruxandra Vodă, Corporate Affairs Manager al COSMOTE România.

Dosarele de înscriere trebuie trimise în perioada 15 septembrie – 15 octombrie 2010 fie prin poştă cu confirmare de primire la adresa COSMOTE Romania, Departamentul Corporate Affairs, Cladirea America House, Aripa de Vest, Str. Nicolae Titulescu nr. 4-8, Sector 1, Bucuresti, fie prin e-mail la adresa info@burselecosmote.ro, până la data de 15 octombrie 2010, ora 18.00.

Mai multe detalii despre program şi Regulamentul de participare sunt disponibile pe site-ul www.burselecosmote.ro.

În calitate de parte responsabilă şi activă a societăţii, COSMOTE România îşi implică angajaţii, clienţii, furnizorii şi partenerii de afaceri în diferite iniţiative şi programe care răspund cerinţelor mediului social din România. Printre proiectele de responsabilitate socială derulate de COSMOTE România se numără: campania “Mesaje de iubire”, parteneriatul cu Asociaţia Telefonul Copilului, programul intern de protecţia mediului “Green Office” etc.

Bucuresti, 15.09.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.