Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

COSMOTE Romania introduce noul slogan global “Lumea noastra esti tu” (“Our world is you”)

In urma adoptării unui slogan nou, COSMOTE România introduce “Lumea noastră eşti tu”, precum şi o noua campanie de imagine, orientată şi inspirată de lumea reprezentată de clienţii săi. Noul slogan consolidează angajamentul companiei pe piaţă şi vine în întâmpinarea clienţilor şi ale nevoilor lor reale.
COSMOTE România a fost “Alături de tine” în ultimii doi ani şi jumătate iar noul slogan nu doar continuă, ci şi dezvoltă valorile promovate de cel anterior. Mai mult, pentru a rămâne aproape de nevoile romănilor, COSMOTE a continuat tradiţia de a avea un slogan în limba română.
  
“Noua campanie de brand îşi propune să ducă mai departe abordarea noastră din anii trecuţi şi să consolideze şi mai mult relaţia noastră emoţională cu consumatorii, care duce la loialitate emoţională. Noul slogan se adresează în egală măsură angajatilor şi clienţilor, în timp ce continuă să împărtăşească alături de aceştia experienţele reale ale vieţii de zi cu zi. De când
s-a lansat pe piaţa româneasca, COSMOTE a înregistrat o creştere constantă în ceea ce priveşte toţi indicatorii de brand şi sperăm ca vom continua sa fim prima alegere în materie de servicii de comunicaţii mobile în rândul românilor”, a spus Costas Kapetanopoulos, Marketing & Communication Director COSMOTE Romania.

“Mesajele noastre de comunicare cheie vor continua să urmărească îmbunătăţirea calităţii serviciilor noastre, produsele şi serviciile, precum şi acoperirea, în timp ce adăugăm nota personală atăt de importantă pentru fiecare dintre noi în această perioadă. În vremuri în care suntem asaltaţi de mesaje prin care se urmăreşte vânzarea unor produse şi servicii ale unor companii diverse, să auzi că o companie îţi spune “sunt aici pentru tine” şi face ceea ce spune – face diferenţa. Sloganul nostru anterior, care de asemenea a fost unul emoţional, a pavat drumul către o abordare holistică a comunicării şi către o percepţie globală ca un grup care îşi foloseşte toate resursele în beneficiul clienţilor săi”, a adăugat Dana Bursuc, Senior Marketing Communication Manager COSMOTE România.

Potrivit rezultatelor celor mai recente studii de piaţă, indicatorii de brand ai COSMOTE cresc constant. Acest lucru este demonstrat şi de creşterea rapidă a bazei de clienţi, care a depăşit 6,6 milioane de utilizatori în Septembrie 2009 ( peste 23% cotă de piata).

Bucuresti, 08.02.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.