free download 78 travel guides written by experts

Cosmin Tobă este câștigătorul celei de-a cincea ediții ”iUmor”

Cosmin Tobă a câștigat cea de-a cincea ediție ”iUmor” din acest sezon și va merge în finală împreună cu Doru Ivanov, Ana Maria Calița, Radu Bucălae și Ioana State.

Cosmin Tobă a intrat pe scena ”iUmor” cu mari emoții și o doză de autoironie. ”În cel mai rău caz o să leșin… Arăt caraghios, nu? Arăt ca Isus mai de 2017, așa. O să încerc un număr de stand –up, nu promit că îl și fac”, a mărturisit acesta, în timp ce jurații îl priveau hipnotizați datorită ochilor săi de un albastru electrizant. ”Nu puteam să îl privesc în ochi pentru că sunt de un albastru tulburător. Nu puteam să mă uit la el, e un albastru mult prea electric”, a mărturisit ulterior Delia.

Cosmin a reușit însă să facă un număr de stand-up care i-a cucerit pe Delia, Cheloo și Mihai Bendeac, așa că a scăpat de emoții după ce a primit cele trei voturi. De acolo, telespectatorii au fost cei care au decis soarta lui Tobă, iar voturile primite prin intermediul aplicației ”iUmor” l-au trimis în finală împreună cu Doru Ivanov, Ana Maria Calița, Radu Bucălae și Ioana State.

Cosmin Toba

Cea de-a cincea ediţie a celui mai nou sezon “iUmor”, difuzată duminică seara, între orele 20:55 și 23:15, la Antena 1, a fost lider de audiență, atât pe publicul comercial din mediul urban, cât și la nivelul întregului public din mediul urban şi la nivel național. Totodată, ediția a înregistrat cea mai mare cotă de piață din acest sezon, pe targetul comercial 18-49 Urban.

Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 11 puncte de rating și 27,1% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv cu o medie de 7,3 puncte de rating şi 18% cotă de piaţă. Astfel, ediția a înregistrat cea mai mare cotă de piață din acest sezon, pe targetul comercial 18-49 Urban.

iUmor a fost lider și la nivelul întregului public din mediul urban cu o audiență medie de 8,5 puncte de rating și 18,8% cotă de piață, în timp ce poziţia secundă a fost ocupată de Pro Tv cu 5,9 puncte de rating și 13,1% cotă de piață.

Şi la nivel național, Antena 1 a condus clasamentul audienţelor, cu 7,2 puncte de rating şi 16,1% cotă de piaţă, în timp ce poziţia secundă era ocupată de Pro Tv cu 6 puncte de rating şi 13,5% cotă de piaţă.

În minutul de aur, 21:30, peste 1,7 milioane de telespectatori la nivel național urmăreau producția Antena 1.

Ajunsă în această toamnă la cel de-al IV-lea sezon, emisiunea ”iUmor” a debutat în martie 2016 la Antena 1. Delia, Cheloo şi Mihai Bendeac sunt cei trei jurați în fața cărora sute de umoriști din întreaga lume și-au prezentat cele mai amuzante numere de stand up, magie, mimă sau improvizație.

Fiecare dintre cele trei vedete își exprimă opţiunea prin „Thumbs Up” pentru „DA” şi „Thumbs Down” pentru „NU”, iar dacă obține minimum două voturi favorabile, un concurent merge mai departe în show.

Concurenţii din fiecare ediţie, care au primit minimum doi de „DA” de la juraţi, vor putea fi votaţi de către telespectatori cu ajutorul aplicaţiei gratuite „iUmor”, creată special de Antena 1, votul începând în timpul ediţiei respective şi terminându-se a doua zi la ora 16:00.

Câştigătorul fiecărei ediţii, cel care va acumula cele mai multe voturi în aplicaţia ”iUmor”, va fi anunţat în cadrul Observatorului orei 16:00 de luni.

Cei trei câștigători de până acum au fost Vlad Grigorescu (sezonul I), Maria Popovici (sezonul al II-lea) și Doina Teodoru (sezonul al III-lea).

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urilel 18-49 Urban, All Urban, National
Perioada 15 octombrie 2017

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *