Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

„Corul Campionilor” Lay’s ia prin surprindere Europa, pregătind fanii pentru emoția meciurilor

Fanii din România pot câștiga bilete la finala UEFA Champions League, cu o interpretare proprie a imnului oficial al competiției

Lay’s a adus „Corul Campionilor” pe străzile din Europa, pentru a sărbători parteneriatul oficial cu UEFA Champions League®.

Corul “incognito” a surprins publicul înainte de ultima săptămână a jocurilor din optimi, pentru a se asigura că europenii sunt pregătiți de meci (#gameready).


Pentru a crește entuziasmul publicului înainte de jocurile din această săptămână, Lay’s a dus celebrul imn al UEFA Champions League pe străzile Europei – chiar și pe cer – într-o serie de evenimente fără precedent. Reinterpretări spontane ale imnului clasic au avut loc în autobuze, pe străzi, în piețe din diferite orașe și chiar în elicoptere, Corul Campionilor ieșind în forță în orașe ca Madrid, Munchen și Londra, pe măsură ce competiția intercluburi cea mai importantă din Europa merge spre etapele definitorii.

Pentru a începe ziua în forță, fostul fotbalist al Angliei și al echipei FC Barcelona și gazdă a UEFA Champions League, Gary Lineker, a pus stăpânire pe cer la bordul unui elicopter complet echipat. Acesta a zburat deasupra Londrei, proiectând celebrul imn pentru publicul londonez, care și-a început astfel ziua într-un mod spectaculos. Elicopterul a aterizat apoi pe Arena O2, unde publicul a putut vedea o interpretare live, la sol.

Într-o dimineață liniștită în Munchen, o “statuie umană” a luat prin surprindere localnicii și turiștii aflați în oraș. Statuia, un dirijor de cor acoperit în vopsea argintie, a intrat în acțiune oferind trecătorilor o infuzie de energie. Un flashmob spontan al orchestrei simfonice a înconjurat piața, împânzind străzile orașului cu sunetul distinct al imnului UEFA Champions League.

Pe o stradă aglomerată din Madrid, un chioșc clasic a fost transformat, în secret, pentru a surprinde și încânta clienții și trecătorii deopotrivă. Pe măsură ce se apropiau de chioșc, aceștia puteau auzi acordurile inconfundabile ale imnului, în timp ce erau “îmbrăcați” în sclipici și confetti, cu ajutorul unor dispozitive ascunse și al unei mașini de vânt.

Între timp, londonezii aflați în drum spre birou au fost surprinși chiar într-unul din faimoasele autobuze roșii. Pasagerii au fost înconjurați, spontan, de un spectacol de operă live, oferit de membrii corului și de muzicieni aflați incognito în autobuz.

Întreaga serie de evenimente a fost captată cu ajutorul unor camere ascunse, al unor televiziuni cu circuit închis și chiar telefoane mobile. Pentru a vedea Corul Campionilor luând Europa prin surprindere și pregătind fanii pentru emoția meciurilor, urmăriţi:

Adam Warner, Director al parteneriatului cu UEFA Champions League în cadrul Lay’s, a declarat: “UEFA Champions League este, fără îndoială, una dintre cele mai prestigioase competiții de fotbal din lume, având probabil cel mai cunoscut imn la nivel global. A fost foarte distractiv să vedem Corul Campionilor preluând acest imn pentru a da naștere unor momente memorabile și spontane pe străzile Europei, momente care țin de personalitatea brandului Lay’s. Suntem pasionați de fotbal și ne-am dorit să împărtășim această pasiune cu fanii și să pregătim Europa și chiar întreaga lume pentru emoția meciurilor, într-un mod distractiv”.

Lay’s oferă fanilor șansa de a se alătura Corului, putând astfel câștiga bilete la finala UEFA Champions League 2016 din Milano. Cei care își doresc să participe trebuie să încarce propria interpretare a imnului pe Dubsmash, pentru șansa de a merge la cel mai important meci de fotbal din lume, în luna mai. Aplicația este disponibilă atât pe Google Play, cât și în App Store, cu ajutorul căreia participanții pot realiza un videoclip utilizând imnul UEFA Champions League, pe care apoi să îl distribuie pe Instagram sau Twitter, folosind hashtag-ul #GAMEREADY. Mai multe detalii despre condițiile de participare la acest concurs sunt disponibile aici.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.