free download 78 travel guides written by experts

Coronita si DDB Romania reinventeaza «bucuria traditiilor in familie»

Echipa DDB România lanseaza o campanie TV de repozitionare a zaharului Coronita, brandul mass market din portofoliul Agrana. «Piata produselor de baza a inceput sa devina si ea un teritoriu tot mai disputat de branduri. Multitudinea de optiuni la raft, consolidarea marcilor proprii dar si infuzia produselor din import au contribuit din plin la aceasta dezvoltare, inclusiv in ceea ce priveste segmentul de zahar. Aici echipa noastra are o experienta bogata, pe care am exploatat-o din plin pentru noua campanie Coronita, o evolutie frumoasa a parteneriatului nostru cu compania Agrana», povesteste Roxana Memetea, Managing Partner DDB Romania.

«Pozitionarea Coronita a fost genul de demers intuitiv, in care valorile de brand si povestea marcii deriva natural din produs, fara consecinte extreme si fara acrobatii strategice. Coronita este un zahar bun, cu un pret accesibil si un ambalaj simplu, pe care romanii il regasesc de la rafturile din hypermarket pana la cele din magazinele satesti. Si pentru ca este atat de simplu de cumparat si de folosit, l-am asociat cu retetele simple, cu acele dulciuri traditionale facute in casa, pentru care nu ai nevoie de carte de bucate sau de ingrediente sofisticate. Intr-un univers culinar din ce in ce mai sofisticat si mai specializat, Coronita vine si pledeaza pentru dulciurile simple, pe care toata lumea le iubeste de fapt. Vorbim de gogosi, clatite, cornulete, cozonac, pasca, gris cu lapte, delicioasele placinte romanesti si orice alte dulciuri traditionale care inca aduc toata familia impreuna» explica Olivia Petre, New Business & Strategy Director DDB Romania.

Spotul TV reda simplitatea magica a unor zile in care familia se bucura de dulciurile gatite cu Coronita. «Credem ca traditiile si stilul de viata modern coexista, asa ca am ales o campanie TV in care sa se regaseasca toate categoriile de target relevante pentru acest produs. Campania noastra vorbeste despre traditii noi, acele obiceiuri dulci prin care orice familie tanara isi poate inveseli o zi obisnuita, dar si despre traditiile de sarbatori, in care dulcele traditional gatit de bunica este vedeta mesei» povesteste Sorin Soroceanu, Head of Sales & Marketing Agrana Romania.

Campania cu sloganul «Bucuria traditiilor in familie» este gestionata de agentia de media Media Investment, parte din thegroup iar spotul TV a fost realizat de casa de productie Silver Bullet, sub coordonarea lui Hypno ca regizor.

DESPRE AGRANA ROMÂNIA

Înființată în 1998, Agrana România S.A, are în prezent aproximativ 600 angajați și deține două fabrici de zahăr, în Roman și Buzău. Principala activitate a companiei constă în producerea și comercializarea zahărului, atât din zahăr brun importat cât și din sfeclă de zahăr. Agrana România este membră a grupului AGRANA, companie austriacă cu expunere internațională, lider pe piața zaharului.

Bucuresti, 18.06.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *