free download 78 travel guides written by experts

Corina Vintan la 50 de ani: 25 de ani de comunicare si un carusel de oameni si idei

La 50 de ani, Corina Vinţan spune că împlinirea unei vârste rotunde nu se mai simte ca un prag: “50 este noul 40, aşa cum 40 este noul 30. Îmi iubesc corpul şi creierul şi încă simt din plin acel cocktail de neastâmpăr, curiozitate şi nerăbdare care m-au făcut să îmbrăţişez viaţa cu entuziasm. Sophia Loren spunea că tot ceea ce vedeţi se datorează spaghetelor. Recunosc că le-am încercat şi eu pe post de elixir al tinereţii, însă la mine au sfârşit prin câteva părţi nedorite ale corpului. Mă menţin însă în formă “consumând” oameni şi legături. Agenda mea telefonică este ca un mic glob pământesc unde se regăsesc numele elitelor media, politice şi de business din Europa, SUA, Asia sau Africa. Orice zi a mea este un lung şir de întâlniri care mă tonifică, mă inspiră şi mă ţin atentă la ceea ce contează. Sunt omul care conectează oameni, indiferent de locul sau contextul social şi profesional în care sunt ei. Când din aceste întâlniri alţi semeni îşi regăsesc sănătatea, bucuria, sensul, simt că viaţa este plină de oportunităţi, generozitate şi speranţă. Tot această pasiune a mea de a face legături între oameni a dat şi numele business-ului meu, Links”.

Corina Vinţan, CEO-ul companiei de relaţii publice şi Public Affairs Links Associates, crede că cei mai importanţi ani ai săi sunt cei 25 petrecuţi în comunicare. “Am 25 de ani de comunicare, timp în care am fost în prima linie a acestei industrii şi martora unor schimbări fundamentale în acest domeniu. Dacă în urmă cu 10 ani totul în comunicare era despre planificare şi strategie, astăzi totul este despre spontaneitate, creativitate şi folosirea eficientă a resurselor. Tehnologia a schimbat lumea comunicării. Şi a schimbat nu doar modul în care făceam anumite lucruri, ci ne-a schimbat ca oameni şi comunicatori”, a precizat Corina Vinţan.

Corina a declarat că cea mai mare realizare a celor 25 de ani de comunicare a fost afilierea companiei sale, Links Associates, la cea mai mare reţea de PR din lume, Edelman. “Aşa cum am mai spus, Edelman este pentru mine standardul în PR. Afilierea Links la Edelman a însemnat recunoaştere, noi oportunităţi şi cel mai frumos cadou pe care îl puteam primi, însă a adus şi nevoia de schimbare a companiei” a subliniat Corina Vintan.

Astfel, compania care este valoroasă şi recunoscută în primul rând pentru serviciile sale de Public Affairs, comunicare de criză şi comunicare corporate, îşi propune să caştige noi clienţi din sectorul de consumer. Pentru acest obiectiv, compania va avea o nouă divizie, Links Share, care va asigura comunicarea online pentru toţi clienţii săi. “ Într-o lume în care credibilitatea şi notorietatea companiilor şi a brandurilor nu se mai construiesc prin numărul de apariţii sau prin suporteri faimoşi, ci prin interacţiunea directă cu consumatorul, share-ul, tweeturile, upload-urile şi post-urile sunt noile instrumente ale comunicatorilor. Ele şterg graniţa dintre companii şi clienţii lor, punându-i în dialog direct. Noua noastră divizie, Links Share, ajută companiile ca acest dialog să fie unul cât mai eficient şi constructiv”, a arătat CEO-ul Links Associates.

Links Share, divizia de online a Links Associates, va fi condusă de Oana Dobre Dimofte, fost jurnalist şi moderator TV, specializată în politică internă şi zone de conflict. În ultimii ani, Oana a schimbat baricada, trecând în mediul online unde spune poveşti pentru brand-uri şi companii.

Despre Corina Vinţan

Fondator şi CEO al Links Associates, Corina Vinţan este unul dintre pionierii domeniului de comunicare strategică, specializată în consultanţă pe probleme de politici publice, mass media, comunicare corporatistă şi de brand. Pe parcursul ultimilor ani, Corina a oferit consultanţă companiilor şi clienţilor cu proiecte de interes naţional în domeniul mineritului, petrolului şi gazelor, tutunului, investiţiilor imobiliare, industriei farmaceutice, marilor reţele comerciale, asigurări pentru pensii private, mass media, diplomaţie publică şi organizaţii caritabile. In 2008, Corina a sprijint, din poziţia de project manager, The German Marshall Fund (GMF) în organizarea Conferinţei de la Bucureşti – evenimentul care a deschis Summitul NATO- asumându-şi rolul de liant între Ministerul Afacerilor Externe, Ambasada SUA şi presa românească şi internaţională. Înainte de a-şi înfiinţa propria agenţie, Corina a fost Director General al Direcţiei de Comunicare şi Relatii Publice dar şi Purtător de Cuvânt în cadrul Ministerului Afacerilor Externe al României. Anterior activitaţii de la Ministerul Afacerilor Externe, Corina a fost Director Comercial al unui ziar naţional, Evenimentul Zilei, parte mai apoi a Grupului Bertelsmann şi ziarul cu cel mai mare tiraj la acel moment. De asemenea, Corina a fost reprezentant al Financial Times timp de opt ani, iar ulterior reprezentant pentru Dow Jones şi CNN International. La începutul carieriei sale, Corina a lucrat pentru aproape opt ani la compania Saatchi&Saatchi, unde pentru o perioadă de şase ani a condus Departamentul de PR.

Bucuresti, 24.08.2015

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *