Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Coresi Shopping Resort a atras peste 1.000.000 de vizitatori in prima luna de la deschidere

Cel mai recent studiu realizat de Coresi Shopping Resort, cu ajutorul Centrului de Cercetare de Marketing Mednet, demonstrează faptul ca 4 din 5 persoane recomandă Coresi din poziția de ambasadori ai brandului, în vreme ce peste 90,6% au o percepție pozitivă declarată cu privire la brand.

Studiul a fost realizat pe un eșantion reprezentativ de 521 de respondenți, femei și bărbați, cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani, care provin din zone precum Brașov, Covasna, Prahova, Sibiu, Mureș și Argeș.

Traficul de peste 1.000.000 de vizitatori înregistrat în prima lună de funcționare, cât şi numărul de peste 230.000 de persoane din weekendul inaugurării vin să confirme gradul mare de interes al brașovenilor și al întregii regiuni față de Coresi Shopping Resort.

Designul, numărul mare de magazine cunoscute și dimensiunea Coresi Shopping Resort sunt alte aspecte evaluate pozitiv de către respondenți. 87% dintre aceștia și-au declarat intentia de a reveni în noul centru al atracţiei din Braşov.

Eficiența comunicării este dovedită prin procentul semnificativ de 50% din respondenți care declară ca au aflat prima dată de Coresi din mass media, în timp ce peste 20% au invocat „word of month” ca prima sursa de informare cu privire la Coresi. Outdoor-ul și on-line-ul au reprezentat sursele de comunicare constantă pentru un procent de 86% dintre respondenți.

Încă de la deschiderea oficială pentru public, Coresi Shopping Resort se poziționează ca un centru de viață în care zilnic au loc evenimente care adună sub același acoperiș mii de vizitatori. Cu un trafic estimat de peste 8 milioane de vizitatori pe an care vizează locuitorii Brașovului, pe cei din vecinatate, cât și turiștii străini și români, Coresi Shopping Resort își reafirmă misiunea de a deveni o scenă deschisă pentru brașoveni și nu numai, prin cele 360 de evenimente pe an menite să consolideze pozitionarea shopping resortulului ca un adevărat centru al bucuriilor de zi de zi.

Pentru mai multe detalii, accesaţi:


DESPRE IMMOCHAN ROMÂNIA

Immochan România are patru direcţii de business: dezvoltarea de proiecte imobiliare în parteneriat cu hipermarketurile Auchan; leasing pentru galeriile comerciale şi a retail park-urilor; activităţi de property management pentru galeriile comerciale şi valorizarea patrimonială a proprietăţilor grupului Auchan.

În 27 martie 2015, Immochan România a deschis în Brașov Coresi, primul Shopping Resort din România, după ce, în decembrie 2014, a inaugurat în București Centrul Comercial din Drumul Taberei. Ambele proiecte reprezintă o investiție totală de 120 de milioane de euro.

Immochan a fost înfiinţat în 1976 special pentru a se ocupa de patrimoniul Grupului, iar acum gestionează 370 de centre comerciale în 12 ţări, cumulând 2,3 milioane de metri pătraţi de galerii comerciale.

Bucuresti, 05.05.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.