Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cora Trade Center, unul dintre jucatorii cei mai dinamici pe piata produselor de birotica, papetarie

si ambalare implementeaza ERP si BI de la Senior Software

Cora Trade Center din Alba Iulia implementează SeniorERP și SeniorVisualBI pentru gestionarea integrată a activităților de aprovizionare și vânzare și pentru creșterea gradului de onorare a comenzilor către clienți.

Compania este importator și distribuitor de produse de birotică, papetărie și ambalare, precum și alte articole utilizate în special în activitatea de birou. Printre clienții săi se numără companii multinaționale, instituții publice, guvernamentale și administrații locale, companii cu capital privat și străin din toate domeniile de activitate. Prin intermediul reprezentanților de vânzări și a rutelor de livrare proprii, Cora Trade Center este prezentă în tot mai multe zone, printre care și Alba, Sibiu, Hunedoara, Cluj, Mureș, Brașov, București, Bacău, restul țării fiind acoperit prin curierat rapid.

“Suntem în acest moment un jucător regional aflat într-o continuă dezvoltare, având acoperite direct mai multe județe și indirect, prin intermediul curieratului rapid, întreaga țară. Din portofoliul nostru fac parte peste 1000 clienți deserviți constant, iar printre furnizorii noștri se regăsesc companii naționale și multinaționale cu tradiție.

Suntem importatorul oficial al produselor marca Erich Krause, Plus, Memoboards, E-Cobra în România.

Modul de abordare a clienților, atenția și orientarea spre nevoile lor, spre o vânzare consultativă și o nouă viziune asupra modului de a face business ne ajută să ne distingem și să ne creăm o imagine aparte în piață.”, a declarat domnul domnul Mariel Petric, Director Executiv Cora Trade Center.

Odată cu creșterea volumului de activitate, managerii companiei au întâmpinat greutati în organizarea activității de aprovizionare sau urmărirea stadiului comenzilor și a vânzărilor. Toate acestea au dus la necesitatea implementării unui sistem ERP, pentru automatizarea și integrarea proceselor de business, și a unui sistem BI care să faciliteze obținerea de rapoarte detaliate cu minim de cunoștințe tehnice.

"În urma analizei mai multor oferte de sisteme ERP existente pe piața din România am constatat că Senior Software oferă o flexibilitate și o posibilitate ridicată de customizare a soluțiilor oferite, care satisface cel mai bine necesitățile noastre. Pachetele integrate oferite, tehnologia pe care e dezvoltată întreaga platformă, posibilitatea de achiziție de noi module pe măsură ce situația o va impune, service-ul și consultanța in-house asigurate rapid și competent de către companie ne-au convins că este varianta cu cel mai bun raport preț/calitate și cu cea mai mare valoare adăugată pentru noi.", a declarat domnul Radu Bartoș, Director General Cora Trade Center

Sistemele ERP și Business Intelligence oferite de Senior Software vor răspunde cu succes nevoilor exprimate de companie, printre care se numără și:
· Creșterea procentului de onorare a comenzilor lansate de clienți, care se situa anterior sub limita dorită de managementul companiei și ducea la pierderea de oportunități de vânzare, cu efecte negative asupra volumului afacerii și a imaginii companiei.
În acest context, SeniorERP oferă productivitate operațională crescută datorită interfeței intuitive, a disponibilității tuturor datelor într-un singur sistem și a automatizării activităților administrative.
· Urmărirea eficientă a stadiului comenzilor și identificarea corectă și exactă a momentului în care trebuie lansată o nouă comandă de aprovizionare precum și structura și volumul acesteia.
Odata cu implementarea sistemului ERP, resursele umane și de timp angrenate în acest proces vor fi diminuate deoarece disponibilitatea online a sistemului ERP și actualizarea în timp real a datelor, inclusiv a celor de vânzări, vor permite utilizatorului să identifice rapid și corect necesarul de aprovizionare.
· Generarea mult mai rapidă și cu mai puțin efort a rapoartelor detaliate pentru managerii Cora Trade Center cu privire la nivelul și structura stocurilor, volumul și segmentarea vânzărilor pe tipuri de produse și linii de business.
Acest aspect va fi acoperit de SeniorVisualBI, sistemul avansat de raportare dezvoltat pe platforma Tableau Software, lider mondial în analiza datelor.

Pentru viitor, managementul Cora Trade Center continuă consolidarea brandurilor CTC și Rosetta (www.ectc.ro) și plănuiește dezvoltarea de noi segmente și linii de business adiacente activității actuale, precum și dezvoltarea altor mărci proprii de produse. În plus, compania intenționează să implementeze un program de Excelență în Servicii, care să îmbunătățească modul în care este deservit fiecare client, atât în etapa premergătoare comenzii, cât și în timpul și după plasarea acesteia.

Pentru mai multe detalii, accesați www.SeniorERP.ro.

Bucuresti, 26.03.2013

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.