Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Copy-uta cu dor de a desena zambete

Ada se descrie ca fiind “doar un OM” deoarece “conteaza mai mult decat orice eticheta sociala care dispare de la o epoca la alta si te asaza in sertarase conceptuale. Un om nu poate fi definit doar de jobul lui, il mutilezi. In Africa nu va aprecia nimeni ca esti Manager, daca ajungi acolo ce te faci?” spune ea mototolind cartea de vizita din mana.

Intr-o fraza, putem spune ca e un psiholog cu domiciliul in publicitate.

Curiosi de ce accentueaza mesajul: “Fii Om”, am intrebat-o cum defineste acest concept: “pai e ala care nu uita niciodata de unde a plecat, ceea ce il face sa ramana ancorat in realitate, nu cu avioane in cap. Nu se da mare cu mediul temporar in care a aterizat si te ajuta la nevoie. Stie ca nu poti fi geniu decat prin comparatie cu ceilalti, asa ca, da mai departe ceea ce a invatat. Uite, Mihnea Gheorghiu din Publicis e OM pentru mine.”

Ada mi s-a parut un personaj care merita sa apara pe pagina noastra datorita Manifestului pentru publicitate creat, un soi de arta moderna ancorata in realismul cotidian.

//www.youtube.com/watch?v=rVrCQpRArAU&feature=youtu.be

Scopul:
Sa ofere brandurilor o fotografie- rezumat al comportamentului uman, dincolo de modul in care este el schitat in rapoartele de cercetare.

Ideea:
“Vedeam teancuri de pliante aruncate in scara blocului si m-am intrebat daca nu exista o solutie pentru problema asta. Copywriterii sunt stresati de feedbackurile primite, marketing managerii se zbat sa faca rost de bugete si consumatorii se simt intoxicati de mesaje publicitare. Daca stai sa te gandesti, e total degeaba! Cum ar fi sa iesim putin din capul nostru si vedem perspectiva de ansamblu ? Sa nu fim soricei pe rotita care fac lucrurile din inertie!”

Dorinta ultima a videoului este de “make love, not war, astfel incat agentiile sa creeze activari mult mai relevante pentru un brand, targetul sa inteleaga de ce e bine sa cumpere produsul x si nu y, fata de la marketing sa nu mai dea explicatii pentru absenta unor rezultate imediate”, spune Ada pe nerespirate.

In timpul liber face fitness cu muschii creativi si inventeaza traznai care ar da culoare vietii urbane, daca ar fi implementate. “Schimband detaliile care ne inconjoara am da un motiv bun oamenilor sa ridice capul din asfalt si sa zambeasca. Asa ca am photoshopat o idée ca si cum s-ar fi intamplat pe bune de 8 martie. Tare savuros ar mai fi fost! Prietena mea, Elena Matyas, m-a ajutat mult si mi-a dat apa la moara“.

//www.youtube.com/watch?v=xL_JX5n_RUo&feature=youtu.be

Iubeste cuvintele romanesti si spune ca tinerii au devenit prea terni in limbaj cand ar putea cuceri pe cineva cu arhaismele si regionalismele noastre delicioase. Prin urmare, a “reinviat” frazele de mult apuse intr-o maniera traznita, care sa le faca pofta adolescentilor de filme mioritice, inteligente nu doar “americanisme”:

//www.youtube.com/watch?v=B20xkuMZg7g&feature=youtu.be
//www.youtube.com/watch?v=X7eSy5SazX4&feature=youtu.be
//www.youtube.com/watch?v=2r9TRjTT-9o&feature=youtu.be
//www.youtube.com/watch?v=VvWDdEv_INs&feature=youtu.be
//www.youtube.com/watch?v=40IJmsMt3N0&feature=youtu.be

Bucuresti, 27.03.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.