Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Conversion salveaza numarul Depanero si-l pune pe online

Conversion semnează campania de lansare în online a brandului Depanero, prima firmă româneasca ce oferă servicii garantate de depanare a electronicelor si electrocasnicelor, la nivel național. În ultimul an, Depanero a trecut printr-un proces de rebranding integral, anterior fiind cunoscută sub numele de Servskills.

Campania și-a propus promovarea serviciilor Depanero în rândul utilizatorilor de internet, o categorie de public în permanent contact cu transformările impuse de adoptarea noilor tehnologii. Expunerea s-a facut pe site-uri de interes general (inclusiv în varianta Mobile), bloguri, Google, YouTube și Facebook în care, pe lângă comunicarea standard, au fost implementate și proiecte speciale de display.

Plecând de la insight-ul că inventivitatea românească nu are limite, comunicarea a debutat cu o campanie de teasing pe câteva dintre cele mai vizitate blog-uri din România, unde cititorii au fost invitați să povestească cum au încercat să-și repare diverse aparate, doar cu ajutorul unei sârme. În etapa de revealing, cele mai amuzante povești au fost recompensate cu produse electronice și electrocasnice oferite de Depanero, în colaborare cu partenerii producători. Iar comentariile postate de vizitatori pe blogurile din campanie au fost branduite în culorile Depanero.

“Pentru a genera interes și interacțiune cu brandul, am pus degetul pe rana lăsată deschisă de tradiționalele păreri atotștiutoare ale românilor, iar totul a fost transformat într-un haz de necaz, în tipicul spirit românesc. Astfel s-au născut personaje precum maistrul, ruda pricepută, șeful de scară, responsabilul de serviciu sau domnul meșter de la etajul patru, caractere în care fiecare dintre români s-ar fi putut regăsi citind comentariile de pe blogurile din campanie, în previziunile horoscopului urban făurit de Doamna Stela, dar și în combinațiile demne de premiul Darwin făcute în quiz-ul interactiv de pe Facebook. Aplicația de pe Facebook pune fiecare utilizator în situații comune unde trebuie “să se descurce”, exersându-și talentul de meșter. În funcție de opțiunea aleasă, aplicația generează propriul nume asociat cu Depanero, facând numărul de service *4114 mai ușor de memorat în agenda de telefon personală. De exemplu, Depanero – Meșter Gadget sau Depanero cu Sombrero”, a afirmat Mihai Călușeriu – Creative Director, Conversion.

“În proiectul special de display am folosit bara de jos din browser ca pistă de alergare pentru struțul din emblema Depanero, afișând la nivel de teasing mesajul “Salveaza *4114”. Fiecare click pe struț trimitea vizitatorul pe alt site din portofoliu, unde i se oferea alt nume pentru a salva numărul de telefon, generat în funcție de tipul site-ului afișat. După un maraton de trei salturi se deschidea un overlayer cu informații despre Depanero, personajul în mișcare (supranumit de noi Struțul Ștecher) atrăgând atenția și sporind curiozitatea vizitatorilor prin dinamismul, viteza și perseverența cu care trecea dintr-un plan în altul”, a adăugat Alexandra Enea – Digital Media Planner, Conversion.

“Prin campaniile noastre de promovare am dorit să atragem atenția asupra pericolului reparațiilor improvizate și să oferim publicului alternativa unui serviciu profesionist și sigur de depanare a bunurilor electronice si electrocasnice. Am regăsit la Conversion o echipă profesionistă și creativă, care a înțeles imediat specificul produsului nostru, a ales acele canale de comunicare relevante pentru publicul țintă și a dezvoltat o strategie coerentă de expunere în media. În plus, echipa a venit cu soluții media ingenioase și amuzante, care să trezească publicului utilizator de internet simțul răspunderii în ceea ce privește reparațiile domestice, alegând cu încredere serviciile Depanero”, a declarat Cătălin Cârcu – Commercial Director, Depanero.

Credite:
Echipa Depanero, implicată în realizarea campaniei de comunicare: Adrian Antohi – General Manager, Cătălin Cârcu – Commercial Director, Carmen Slavu – Marketing Consultant.

De la Conversion, au participat: Mihai Călușeriu – Creative Director, Alexandra Enea – Digital Media Planner, Radu Ghițulescu – Performance Marketing, Noëla Zaharia – Content Management, Alin Banu & Florin Bostan – Graphic Design, Cornel Ghinea – Web Development.

Bucuresti, 06.11.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *