Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Contul Volkswagen este acum in portofoliul DDB Bucuresti

DDB Bucureşti a preluat din aprilie 2010, în urma unui pitch local, contul Volkswagen, atât autoturisme cât şi vehicule comerciale. Campania denumită “Jetta. Pare scumpă dar nu este.” şi lansarea noului Touareg sunt primele iniţiative de comunicare desfăşurate de către DDB Bucureşti împreună cu echipa de marketing de la Porsche Romania.

Cu o istorie comună de zeci de ani, cele 2 branduri internaţionale – Volkswagen şi DDB – au revoluţionat modul în care publicitatea era făcută încă din anii ’50.

Valentin Golban, Account Director la DDB Bucureşti, a declarat: “Volkswagen este brand-ul pentru care orice agenţie de publicitate din lume şi-ar dori să lucreze. Noi intenţionăm să facem memorabilă colaborarea. Acest lucru va fi cu atât mai uşor, cu cât “the magic is in the product," aşa cum spunea Bill Bernbach odată."

Sebastian Vlăsceanu, Marketing & Communication Manager la Porsche Romania, ne reaminteşte că piaţa auto din România s-a reîntors la nivelul anului 2002, prin urmare, misiunea oamenilor de comunicare este mai dificilă decât oricând. “Am încredere însă că, împreună cu echipa DDB vom găsi soluţiile cel mai potrivite contextului actual”.

Bucuresti, 26.05.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.