Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Dragoș Bucur, alături de Groupama Asigurări în noua campanie: continuitate și angajamente respectate

Groupama Asigurări, unul dintre liderii pieței de profil din România, a lansat o nouă campanie de promovare, avându-l ca protagonist pe Dragoș Bucur.

Prin eforturile permanente de confirmare și depășire a așteptărilor clienților, Groupama Asigurări rămâne fidelă celor patru valori ale sale: responsabilitate, solidaritate, proximitate și performanță. Mesajul campaniei sintetizează aceste valori și are scopul de a le transmite atât clienților, cât și prospecților ideea de continuitate ca misiune definitorie a Groupama Asigurări.


Pe lângă evoluția favorabilă a rezultatelor financiare din ultimii ani, Groupama Asigurări a înregistrat, de asemenea, rezultate de excepție în privința satisfacției și preferinței clienților: pentru al patrulea an consecutiv, Groupama Asigurări a avut cel mai mic număr de reclamații înregistrate la ASF, din top 5 asigurători din România, iar în 2015 ponderea clienților foarte satisfăcuți ai companiei a ajuns la 77%, alături de un scor NPS în creștere semnificativă versus anul anterior.

“Noua campanie ne va ajuta să ne poziționăm corect în raport cu publicul nostru țintă: oameni ocupați, care se străduiesc să fie cât mai buni la locul de muncă și, totodată, cât mai activi în viața de familie. Este o misiune dificilă, care poate deveni imposibilă în cazul producerii unui eveniment neașteptat. Misiunea noastră este de a le asigura continuitatea în aceste momente dificile, pentru ca ei să se ocupe mai relaxați de ceea ce contează cu adevărat în viața lor”, a declarat Georgiana Miron, Director Marketing și Comunicare, Groupama Asigurări.

În această campanie s-a optat pentru un “purtător de cuvânt” care excelează în profesia sa și este un model în viața de familie: actorul Dragoș Bucur. Aflat într-o ipostază firească de viață, el trebuie să gestioneze o serie de provocări simultane, iar câteva evenimente neprevăzute îi pun la încercare calmul și capacitatea de a-și ține promisiunea făcută fiicei sale. Conceptul campaniei a fost elaborat de Leo Burnett România, iar povestea a fost transpusă în imagini de regizorul Radu Muntean și casa de producție Multi Media Est.

Campania are două componente, respectiv TV și online și se desfășoară în perioada mai – iulie 2016. Spotul este accesibil pe canalul de YouTube Groupama Asigurări.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.