free download 78 travel guides written by experts

Consumer Generated Marketing pentru cresterea exponentiala a afacerii

In data de de 23 octombrie la World Trade Center Bucuresti va avea loc  StrategicMarketing – primul eveniment  dedicat noului consumator si modului in care acesta influenteaza strategia de marketing si comunicare. Evenimentul este structurat in doua sesiuni de conferinte, 8 workshopuri si 3 sesiuni de training sustinute de invitatul special, Paul Garrison.

„Exponential Marketing”

„Agentia anului este clientul.” Cele mai mari companii ale lumii incep sa invete ca nu mai este suficient ca strategia de marketing sa fie orientata catre consumator ci ca este generata de acesta. Strateg al celor mai mari branduri globale – Raiffeisen Bank, Coca-Cola, Danone, Pfizer, IKEA, Starbucks, Procter&Gamble, Sony PlayStation – Paul Garrison va prezenta in premiera audientei din Romania un program inovator denumit „Exponential Marketing” care plaseaza consumatorul in centrul strategiei de marketing si comunicare avand ca rezultat cresterea exponentiala a cifrei de afaceri si profitului. Fost Managing Director al Coca- Cola Ungaria si Director de Marketing pentru Coca-Cola East Central Europe,Paul Garrison este fondator Garrison Group si decan al Central European Business School.

Invitati la StrategicMarketing

StrategicMarketing beneficiaza si de participarea altor speakeri internationali: Ana Matos, consultant specializat in explorarea psihologiei si comportamentului feminin va sustine tema ”Woman to Woman Marketing”  iar Jared Salter, specialist in naming si branding in cadrul grupului de consultanta Garrison Group, va vorbi despre "Strategic Naming – The art and science of naming"

Alaturi de speakerii internationali, la conferintele si workshopurile din cadrul StrategicMarketing si-au confirmat participarea specialisti din industria de comunicare si marketing din Romania: Bogdana Butnar – Senior Strategic Planner McCann Erickson, Razvan Matasel – Research & Strategic Planning Director Leo Burnett, Stefan Stroe – Strategic Planning Director, Starcom Romania,  Manuela Tudor – Consultant IdeaPlus Communications, Sorin Psatta – Strategy & Research Director Grafitti BBDO, Adela Jansen – Secretar General BRD, Razvan Capatana – Director General Business Results, Adinel Tudor – Senior Partner Trout&Partners Consulting Romania, Mugur Patrascu, Managing Partner Ileo, Nona Serbanescu – Media Development Manager Hanson Marketing, Tiberiu Danetiu – Marketing Director Auchan Romania, Mihai Barsan – Brand Manager Timisoreana, Adrian Stoican – Managing Director  Helvetansa, Claudiu Gamulescu – Online Business Developer Underclick.ro, Antonio Eram – Manager Netopia, Bogdan Gavrila – Manager, Core Target Media.

Program

Evenimentul are o structura inedita. StrategicMarketing va debuta prin trainingul inovativ sustinut de invitatul special Paul Garrison ce va cuprinde trei sesiuni interactive despre marketingul exponential si va continua cu doua conferinte si opt workshopuri. Detalii despre conferintele, workshopurile si trainingul sustinut la StrategicMarketing sunt disponibile pe www.strategic.ro

Lansarea cartii „Exponential marketing” de Paul Garrison

In cadrul evenimentului va fi lansata si editia romaneasca a cartii Exponential Marketing ce dezvolta o alta viziune in marketing fondata pe insighturi despre consumator.

StrategicMarketing Blog

Blogul StrategicMarketing este platforma online de discutii a evenimentului care are ca invitati speakerii internationali ce vor fi prezenti la StrategicMarketing pentru a dezbate idei, strategii,metode generate de conceptul evenimentului: noul marketing.

Bucuresti, 9.10.2007

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *