free download 78 travel guides written by experts

Consumatorii de bere au noroc de… noul Noroc!

Începând cu sfârşitul lunii aprilie 2009, consumatorii de bere din România se pot bucura de noul Noroc, care îşi întâmpină consumatorii cu o nouă identitate vizuală, un nou lichid, la acelaşi preţ.

Noroc, marca ce a fost încă de la început alături de cei care ştiu să se simtă bine împreună cu familia şi prietenii, îşi schimbă imaginea, iar noul lichid se pliază pe cerinţele din ce în ce mai exigente ale consumatorilor. Astfel, începând cu sfârşitul lunii aprilie 2009, noul Noroc este disponibil în ambalaje de sticlă (0,5L) şi PET (1L, 2L, 3L) în key accounts, comerţul traditional şi HoReCa.  

Reconstrucţia mărcii s-a realizat atât la nivel de produs, cât şi la nivel de comunicare.

Noua imagine vizuală aduce în faţa consumatorilor o etichetă masculină, cu linii bine conturate, care include ingredientele principale ale berii (orz şi hamei), halbe cu multa spumă şi cele 3 medalii1 obţinute de produs de-a lungul existenţei sale.

Noua etichetă se regăseşte pe o sticlă cu o formă diferită de majoritatea berilor din segmentul value, din care face parte marca Noroc. 

După 8 luni de degustări şi testări pe eşantioane reprezentative de consumatori, noul lichid Noroc are un grad alcoolic superior, 4,9%, obţinut în urma unui proces de fabricaţie ce include cele mai bune ingrediente naturale: apă, malţ, orz, mălai, hamei. 

Noul Noroc este o bere răcoritoare pentru clipele minunate trăite în familie, precum şi pentru momentele de relaxare sau de petrecere cu prietenii. Pentru cei ce apreciază berea adevărată, am lansat o bere cu gust mai puternic ca niciodată, totul pentru ca ei să poată spune “asta da bere!” Noroc rămâne o bere lager cu aromă de fructe şi o uşoară aromă de hamei, uşor dulce, iar temperatura ideală de servire este de 4-5 grade Celsius.

Relansarea este susţinută de comunicare pe canalele tradiţionale (on trade, off trade) materiale suport (postere, etichete preţ pentru raft, etichete preţ pentru sticlă şi PET) şi pahare şi biscuiţi pentru canalul HoReCa. Display-uri cu noul Noroc vor fi amplaste în locaţii reprezentative pentru segmentul value.

Producţia Noroc este realizată conform standardelor globale de calitate extrem de stricte ale liderului mondial în producţia de bere Anheuser-Busch InBev, în cele 2 fabrici pe care le deţine în România, la Ploieşti şi Blaj. Noroc, ca toate mărcile din portofoliul InBev România, dispune de o reţea de distribuţie naţională care include toate categoriile de unităţi de desfacere. În aceast moment, InBev acoperă prin reţeaua proprie de distribuţie peste 80% din punctele de vânzare din ţară.

Dacă ţi-e poftă de o bere bună, savurează un Noroc rece. Hai Noroc!

1 Medaliile “Monde Selection” Bruxelles, 2004/ “AIBA”, Australia, 2006/ « International Taste&Quality Institute », Brussels, 2006 pentru excelenţa în fabricare berii.  Tot în anul 2006, Noroc a participat la unul dintre cele mai prestigioase concursuri de calitate de la Bruxelles, concurs organizat de International Taste & Quality Institute. La acest concurs, Noroc a primit 3 stele din tot atâtea posibile pentru calitatea lichidului său.

Bucuresti, 28.04.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *