Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Consiliul Director al IAA Romania a prezentat Raportul de Activitate

pentru primul an de mandat si Planul de Activitati pentru 2008

Unul dintre proiectele anului 2008 este organizarea IAA Excellence Awards.

La aproape un an de la alegeri conform uzantelor asociatiei, Consiliul Director a prezentat Adunarii Generale raportul sau de activitate.  Intalnirea a avut loc la IAA House si a fost urmata de o scurta dezbatere in prezenta reprezentantilor presei. Odata cu raportul de activitate, Consiliul Director a facut publice si planurile sale de actiune pentru 2008.

In perioada scursa de la precedentele alegeri, IAA Romania a derulat in folosul comunitatii de marketing si comunicare din Romania o serie de proiecte de anvergura dintre care mentionam:
-Lansarea Scolii IAA de Marketing si Comunicare – prima structura de formatie academica operata de o asociatie profesionala in Romania.  Ca recunoastere a calitatii sale, Scoala IAA de Marketing si Comunicare a fost recunoscuta la nivel international de IAA Educational Programs devenind Program de Instruire Profesionala Intensiva organizat de IAA in Europa.

-Operarea sediului asociatiei ca punct de congruenta a tuturor organizatiilor specifice industriei.

-Organizarea in Romania a IAA European Summit – primul eveniment de o asemenea amploare care a avut loc in Europa sub egida IAA. Evenimentul care s-a desfasurat la Bucuresti a reunit peste 550 de participant din Romania, Statele Unite, Canada, Europa, Orientul Mijlociu si Japonia si s-a desfasurat sub Inaltul Patronaj al Excelentei Sale Dl Traian Basescu, Presedintele Romaniei.

-Deschiderea filialei de juniori a IAA numita IAA Young Professionals – care creaza un cadru de manifestare pentru  tinerii sub 25 de ani care lucreaza sau aspira la industria de marketing si comunicare din Romania. Proiectele IAA Young Professionals sunt specifice intereselor si varstei membrilor si se deruleaza sub indrumarea Consiliului Director IAA Romania.

-Continuarea traditiei Effie in Romania – eveniment marcant al industriei, organizat an de an in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania.

-Lansarea Editurii IAA – ca si sursa de informatie pentru profesionistii din industrie de orice nivel.  Prima lucrare destinata celor din industrie publicata de IAA Publishing este volumul “How Advertising Works” – un manual introductiv in lumea comunicarii – traducere din limba Germana. Volumul este singura lucrare de acest gen pe piata din Romania care abordeaza cazuistica locala in exemplificarea conceptelor teoretice.

In ceea ce priveste planurile de viitor, Consiliul Director intentioneaza :

-Continuarea dezvoltarii Scolii IAA prin lansarea modulelor destinate seniorilor si directorilor.

-Lansarea Programului National de Educare pentru stilul de viata sanatos, program derulat in parteneriat cu CNA

-Organizarea in premiera in Romania a IAA Excellence Awards – cadru de  recunoastere si apreciere adusa celor care prin modul lor de actiune profesional si etic au dovedit performante la nivel de excelenta in activitatea de zi cu zi.
Detaliile privind modalitatea de nominalizare si amanunte despre desfasurarea acestei ceremonii, vor fi disponibile in curand pe www.iaa.ro

-Participarea la nivel de delegatie a Romaniei la Congresul Mondial IAA de la Washington DC

-Finalizarea studiului de fezabilitate si a regulamentului pentru publicitatea stradala – proiect derulat pentru Primaria Municipiului Bucuresti

-continuarea seriei de conferinte si traininguri destinate industriei,

-obtinerea statutului de ONG de utilitate publica, etc

Tot cu referire la primul an de mandat, Consiliul Director al IAA Romania a raportat o crestere a numarului de membri la 143 de companii, precum si realizarea unei cifre de afaceri de peste 600,000 Euro.

Ca si prezenta activa in viata publica, IAA Romania colaboreaza cu toate  asociatiile profesionale ale industriei de publicitate: BRAT, RAC, ARMA, IAB, APG, etc, si este partener de dialog si colaborator al multor structuri oficiale si guvernamentale: CNA, ARIS, ASG, Primaria Bucuresti.

IAA Romania a fost fondata in 1993, urmand ca in toamna acestui an sa sarbatoreasca 15 ani de activitate in Romania.

Bucuresti, 25.02.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.