Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Conform lui Kotler

Brandbuilders – prima editura din Romania specializata in carte de marketing si advertising – doreste sa va semnaleze o aparitie editoriala de exceptie:

CONFORM LUI KOTLER

scrisa de PHILIP KOTLER, unul dintre cei mai importanti specialisti in marketing la nivel mondial.

Cartea “Conform lui Kotler” aduce in prim plan gandirea revolutionara a unuia dintre cei mai apreciati experti pe probleme de marketing din lume, Philip Kotler. Lucrarea extrage esenta intelepciunii si a anilor de experienta in domeniu ai acestui guru pe probleme de marketing, sub forma unor intrebari si raspunsuri extrem de accesibile. Autorul raspunde in aceasta carte la o serie de intrebari care i-au fost puse de-a lungul carierei sale de catre clienti, studenti, oameni de afaceri  si ziaristi, intrebari ce vizeaza probleme de tipul: procesele-cheie din cadrul marketingului si importanta lor,  abilitatile necesare oamenilor de marketing pentru a avea succes, pietele si marketingul, strategia de marketing, instrumentele de marketing, planificarea, organizarea, controlul, domeniile de aplicare si excelenta in marketing. Philip Kotler ofera raspunsuri instructive legate si de strategiile de marketing care functioneaza in timpul perioadelor de recesiune, rolul marketingului in contextul actual al globalizarii si al noilor tehnologii si departamentul de marketing al viitorului.

“Nimeni nu cunoaste marketingul la fel de bine precum Kotler. Profunzimea si varietatea cunostintelor sale sunt imense. Toata lumea – inclusiv expertii in marketing – va trage foloase din lectura acestei noi si cuprinzatoare carti.”

Al RIES, autor al bestseller-ului “Focus” si coautor al cartilor “Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului”, “Cele 22 de legi imuabile ale marketingului” si “Cele 22 de legi imuabile ale brandingului”

PHILIP KOTLER a fost votat cel mai important lider al gandirii de marketing de catre Asociatia Americana de Marketing. Renumit profesor de Marketing International la catedra S.C. Johnson&Son a Facultatii de Management Kellog din cadrul Universitatii Northwestern, este autorul mai multor carti reprezentative, printre care se numara “Managementul Marketingului” si “Kotler despre Marketing”.

Bucuresti, 19.09.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.