Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Conflictele din casa Mireasa pentru fiul meu se extind pe Facebook

Război între fanii lui Adrian şi ai lui Dragoş!

Rivalitatea din competiţie ia proporţii! Conflictele din casa “Mireasă pentru fiul meu” se extind pe Facebook, iar fanii îşi apără cu îndârjire favoriţii! Sâmbăta aceasta, telespectatorii îşi exprimă punctul de vedere într-o gală incendiară la “Mireasă pentru fiul meu”! Vezi ce noi adevăruri ascunse vor ieşi la iveală şi cum va evolua confruntarea, sâmbătă, de la ora 14.00 şi de la ora 17.00!

Pornind de la mesajul din partea unui telespectator conform căruia Dragoş ar urma să devină tată, au ieşit de curând la iveală tot felul de alte comentarii din partea celor de acasă. Astfel, anumite voci din rândul telespectatorilor susţin că în realitate fanii lui Adrian pun la cale un complot împotriva cuplurilor şi că, de fapt, tatăl fetei însărcinate, cel care a adus în discuţie controversatul subiect, nici nu ar exista. Ca replică, fanii lui Adrian susţin că au dovezi şi acuză cuplurile de falsitate. Întreaga situaţie a generat o întreagă avalanşă de scrisori la redacţia emisiunii, o parte conţinând reproduceri ale unor discuţii secrete dintre fani.

Sâmbăta aceasta, telespectatorii intervin telefonic din străinătate şi din mai multe oraşe din România! O fană a lui Dragoş infiltrată în grupul susţinătorilor lui Adrian, “Leii”, doreşte să facă dezvăluiri despre planurile acestora de defăimare a cuplurilor, fanii lui Adrian ies la atac, dar şi cei ai lui Dragoş se ţin pe poziţii.

Ce dezvăluiri vor ieşi la suprafaţă? Cum va evolua întreaga confruntare din casa “Mireasă pentru fiul meu”, dar şi cea dintre fanii concurenţilor?

Nu rata o ediţie spectaculoasă, sâmbăta aceasta, de la ora 14.00 şi de la ora 17.00 la “Mireasă pentru fiul meu”!

Mai multe informaţii puteţi afla accesând pagina oficială a emisiunii mireasapentrufiulmeu.a1.ro sau pagina de Facebook, facebook.com/Mireasapentrufiulmeu.

“Mireasă pentru fiul meu” îşi confirmă statutul de cel mai iubit reality show matrimonial din România, impunându-se din nou pe primul loc în clasamentul de audienţă la nivel urban. Ediţia de după amiază a show-ului prezentat de Mirela Boureanu Vaida s-a clasat ieri pe poziţia fruntaşă în topul audienţelor la nivel urban, înregistrând un rating mediu de 2.6 puncte şi o cotă de piaţă de 13.6%.

În intervalul de difuzare “Mireasă pentru fiul meu”, trustul Intact a condus topurile de audienţă la nivel urban cu două dintre posturile de televiziune deţinute, Antena 1 şi Antena 3, chiar în condiţiile în care o parte dintre români nu mai recepţionează posturile Intact din pricina deciziei abuzive a RCS RDS de a restricţiona pe platforma DIGI accesul telespectatorilor la posturile Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia si Gsp Tv.

Locul al treilea în intervalul orar 14.01-16.00 a fost ocupat de Kanal D, pentru ca principalul competitor al Antenei 1, Pro Tv să se claseze abia pe locul al patrulea, fiind urmărit de putin peste jumătate din numărul telespectatorilor care au urmărit “Mireasă pentru fiul meu”.

De mai bine de 18 ani, Antena 1 este unul dintre cei mai importanţi competitori pe piaţa media din România, statut câştigat prin respectul pentru telespectatorii pe care i-a ţinut mereu aproape. Cu o echipă de oameni deosebiţi în spatele camerelor, cu vedete îndrăgite şi formate de succes, Antena 1 îşi menţine poziţia de lider în programe de divertisment, dând viaţă spectacolului şi oferind inspiraţie pentru milioane de telespectatori. Antena 1 face parte din cel mai important grup de media românesc, dezvoltat organic din resurse proprii, pentru care performanţa rămâne o valoare constantă.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe targetul all urban
Perioada 3 mai 2012

Bucuresti, 04.05.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.