Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Conferinta Zilele Biz prezinta patru studii exclusive de piata

Între 12 și 16 noiembrie are loc cea de-a 11-a ediție a conferinței de afaceri Zilele Biz.

Pe parcursul acestei săptămâni se vor prezenta patru rapoarte speciale, rezultate a patru studii de piață comandate de Biz și realizate exclusiv pentru acest eveniment.

Primul raport special este lansat la Ziua de Antreprenoriat (12 noiembrie), prima zi a evenimentului. Studiul analizează PROVOCĂRILE ANTREPRENORILOR ROMÂNI, prezentând atât blocajele cât și scenariile și soluțiile personale și instituționale pentru deblocare. Este realizat de Unlock Market Research și prezentat de Adina Vlad în prima sesiune de conferință a zilei. Aici este programul complet al Zilei de Antreprenoriat.

Cel de-al doilea raport se numește INNOVATION TRUE VALUE: WHO IS AFRAID OF IT? și este realizat de ISRA Center. Prezentat în cadrul Zilei Inovației (13 noiembrie), studiul descoperă și arată cum pot fi capitalizate noile surse ale inovației: consumatorii. Consumatorii fideli cunosc cel mai bine marca iar utilizarea frecventă îi face să cunoască chiar și cele mai ascunse puncte nevralgice ale acesteia. Studiul arată cine sunt acești consumatori și cum brandurile îi pot targeta și implica în procesul de co-creație. Aici este programul complet al Zilei de Inovație.

Ziua de Media si Marketing (16 noiembrie) lansează două studii exclusive. Raportul Unlock Market Research analizează CE-ȘI DORESC ROMÂNII ÎN 2012 prin răspunsuri la unele dintre cele mai intense trăiri care ne definesc ca națiune: ce caută românii, pe cine aplaudă, pe cine ascultă, la ce reacționează? Studiul este completat de prezența pe scenă a lui Mircea Cărtărescu și a lui Vintilă Mihailescu, doua personalități marcante care vor discuta valorile și motivațiile noastre de astăzi.

Cel de-al patrulea studiu al Zilelor Biz abordează TIPOLOGIILE RECLAMELOR. Este realizat de către Ipsos și va identifica principalele tipologii de reclame și modul în care acestea ating latura emoțională a consumatorilor. Care sunt pârghiile emoționale și cum pot fi dezvoltate reclame eficiente în funcție de segmentul țintă. Aici este programul complet al Zilei de Media&Marketing.

Pentru detalii și înscrieri, va rugăm contactați-ne la email gabriela.matei@revistabiz.ro, telefon: 0371.32.32.32.

Zilele Biz este cel mai mare eveniment de afaceri din România, la care participă sute de manageri și antreprenori pe parcursul a cinci zile. Zilele Biz reprezintă un eveniment unic de învățare si networking, care explică trendurile în cinci domenii cheie de business: Antreprenoriat, Inovație, Management, CSR și Media&Marketing. În acest an, Zilele Biz vor avea loc între 12-16 noiembrie, la Hotel Howard Johnson București. Evenimentul este organizat de către revista Biz.

Program: Antreprenoriat I Inovație I Management I CSR I Media&Marketing

Oferte speciale și pachete de înregistrare.

Motive să participi la eveniment.

Bucuresti, 06.11.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.