Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Conferinta Regionala de la Iasi

AMCOR

„Clientul faţă în faţă cu consultantul în management. Criză. Comunicare. Etică”

6 iunie 2013

AMCOR (Asociaţia Consultanţilor în Management din România) împreună cu partenerii săi locali (Acces Project Investments, Dal Consulting, Pencraft şi Relians Corp) au deosebita plăcere să vă invite la Conferinţa Regională cu tema “Clientul faţă în faţă cu consultantul în management. Criză. Comunicare. Etică”.

Evenimentul va avea loc pe data de 6 iunie 2013, în cadrul hotelului Unirea din Iaşi (sala Cuza) începând cu ora 9:30.

Conferinţa se adresează practicienilor din domeniul consultanţei în management dar şi partenerilor lor din mediul public şi privat. Prin intermediul acestui eveniment, AMCOR împreună cu partenerii săi îşi propun să celebreze relaţia dintre consultantul în management şi clientul său.

Evenimentul va fi structurat în două părţi: o parte de prezentări şi o sesiune interactivă.

Printre speakerii prezenţi la eveniment se numără dl. Rob Wagenaar, o prezenţă marcantă a comunităţii internaţionale a consultanţilor în management.

Prezentarea dumnealui va pune accent pe trendurile existente la nivel internaţional în domeniul consultanţei în management, dar şi pe modul în care este perceput rolul consultantului de către clientul său, cu accent pe importanţa asigurării unei comunicări eficiente şi a eticii în această relaţie.

Pentru cea de-a doua parte a conferinţei, respectiv sesiunea interactivă, sunt propuse 3 teme de discuţie:
1. ”The house is on fire” – strategii în gestionarea situaţiilor de criză
2. Comunicarea intraorganizaţională şi efectele ei în relaţia cu beneficiarii misiunilor de consultanţă
3. Strategii/metode de gestionare a situaţiilor de încălcare a eticii în relaţia consultant – client

Concluziile sesiunii interactive se vor regăsi în manualul de bune practici „Do & Don’t în gestionarea relaţiei cu clientul”.

Participarea la eveniment este gratuită în limita locurilor disponibile, dar nu se asigură cazarea şi transportul participanţilor.

Bucuresti, 17.05.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.