Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Concursul International de Barmani MBA Flair 5

a ajuns la final

Havana Club şi Beefeater Gin au fost ingredientele de bază ale spectacolelor de flair de la Neptun

Havana Club şi Beefeater Gin, mărci din portofoliul Pernod Ricard, lider în industria băuturilor spirtoase, anunţă câştigătorii Concursului Internaţional de Barmani MBA Flair 5, organizat de Mondy’s Bartending Academy şi Asociaţia Barmanilor Profesionişti din România.

Concursul a avut loc în perioada 6 – 8 august, la Carnaval Restaurant and Party Bar din Neptun, iar publicul s-a bucurat de petreceri incendiare, demonstraţii spectaculoase de talent şi viteză susţinute de barmani cu reputaţie internaţională şi, nu în ultimul rând, răsturnări spectaculoase de situaţie. MBA Flair 5 s-a desfăşurat potrivit sistemului standard de scor al FBA (Flair Bartender Association) PRO TOUR, asociaţia internaţională a comunităţii barmanilor, cadrul oficial care a marcat, în premieră, evoluţia concursului de anul acesta. Astfel, rundele de calificare au durat câte cinci minute, iar finaliştii au avut la dispoziţie şapte minute pentru a susţine demonstraţii spectaculoase de talent şi viteză, folosind ingrediente precum Havana Club, Beefeater Gin, Ballantine’s, Malibu, Olmeca şi Wyborowa Vodka.

Un juriu cu reputaţie, alcătuit din reprezentanţii FBA, alături de premiile atractive însumând peste zece mii de dolari au stimulat concurenţii într-o competiţie strânsă, cu emoţii şi rezultate surprinzătoare.

Odată cu anunţarea participării lui Christian Delpech, cel mai titrat barman din lume, clasamentul părea o simplă formalitate, iar câştigătorul evident. Dar Danilo Oribe, din Uruguay, a demonstrat că lucruri neprevăzute se pot întâmpla oricând şi a reuşit să convingă juriul că merită să câştige primul loc, distincţie care a venit împreună cu 4500 $. Astfel, argentianul Delpech s-a mulţumit cu locul II şi un premiu de 2000 $, iar publicul MBA 5 cu onoarea de a-l vedea în acţiune, pentru prima dată în România, pe renumitul magician, o legendă a flair-ului. Tom Dyer, din Marea Britanie, câştigătorul a două ediţii anterioare MBA Flair, încheie podiumul şi obţine 1750 $.

Szabolcs Soros, din Ungaria, câştigătorul ediţiei de anul trecut, a avut parte de concurenţi mai puternici, reuşind să se califice doar pe locul IV – 1500 $, urmat de Jay du Toit, originar din Africa de Sud, un nume cunoscut în competiţiile de flair tending, recompensat cu 1250 $.

Este pentru prima dată când barmanii români reuşesc să se impună în finală, iar calificarea tuturor celor trei concurenţi care au trecut în runda a doua vine ca o confirmare şi o recunoaştere a calităţii lor pe plan internaţional. Prestigiosul juriu FBA a decis că Valentin Luca din Braşov merită 500 $ pentru locul 6, Costin Gache, din Constanţa a câştigat 250 $, fiind urmaţi îndeaproape de Claudiu Campo, recompensat cu 100 $ pentru locul 10.       

Cel mai în formă barman român este braşoveanul Valentin Luca, care a câştigat 300 $ şi o excursie la Bordeaux în decembrie, pentru a reprezenta România la Marie Brizard World Mixology Cup.
Un alt premiu a fost acordat tot marelui câştigător, Danilo Oribe, pentru <Cea mai reuşită "aterizare" cu sticla>, remunerat cu un bilet dus – întors la concursul de anul viitor.
Iar ultimul premiu special revine unui alt ocupant al podiumului, de data aceasta Tom Dyer, care câştigă 500 $ pentru <Cea mai tare mişcare de flair>.

Pentru relaxarea participanţilor şi deliciul publicului, petrecerea de încheiere de miercuri seara a avut o invitată surpriză – rusoaica Ellis Sexton, una dintre cele mai sexy DJ-iţe ale momentului care mixează pe ritmuri de house, electro, disco şi deep.

„Se pare că ediţia de anul acesta a fost una a premierelor şi surprizelor: să începem cu apartenenţa la FBA, o recunoaştere internaţională a concursului MBA Flair, urmează participarea lui Christian Delpech şi, de ce nu, înfrângerea sa. Nu în ultimul rând, calificarea a trei barmani români în finală şi descoperirea unor noi talente româneşti şi nu numai. Suntem mândri şi onoraţi să sponsorizăm această competiţie de valoare şi aşteptăm cu nerăbdare ediţia viitoare J”, declară Florin Maxim, Brand Manager Pernod Ricard România.

Bucuresti, 12.08.2007

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *