Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Concurs de creativitate privind viziunea tinerilor de 20 de ani despre UE

Comisia Europeană, prin lansarea unui concurs de creativitate, invită toţi cetăţenii europeni în vârstă de 20 de ani să-şi expună talentul şi creativitatea, prezentându-şi viziunile despre piaţa unică europeană. Lansarea concursului intitulat Generaţia 1992 marchează 20 de ani de la crearea pieţei unice, aceasta permiţând libera circulaţie a mărfurilor, a capitalurilor, a persoanelor şi a serviciilor în 27 de state membre ale Uniunii Europene. Dar cum abordează această temă generaţia care s-a născut în pragul formării pieţei unice? În ce măsură sunt aceşti tineri conştienţi de libertatea oferită de piaţa unică şi cum şi-ar dori să o vadă dezvoltându-se?

Tinerii în vârstă de 20 de ani sunt invitaţi să-şi împărtăşească gândurile şi părerile, experienţele, percepţiile şi aşteptările faţă de piaţa unică şi să-şi dea frâu liber creativităţii, folosind ca mijloc de expresie un stilou, o pensulă, o cameră foto, un computer, o tabletă sau un telefon mobil! La competiţie pot participa atât lucrări individuale cât şi lucrări de grup, acestea trebuind să se încadreze într-una din următoarele categorii: educaţie şi cetăţenie; locuri de muncă şi antreprenoriat; cultură şi timp liber; şi consumatori şi mediul înconjurător.

Competiţia a început pe 11 aprilie 2012. Derularea competiţiei poate fi urmărită prin intermediul mediilor sociale şi pe pagina web generation1992. 20 de finalişti vor fi invitaţi să participe la evenimentul Săptămâna Europeană a Pieţei Unice organizat la Bruxelles, în perioada 15 – 19 octombrie 2012, proiectele câştigătoare fiind apoi prezentate în cadrul ceremoniei de decernare a premiilor din 15 octombrie. Câştigătorilor fiecărei categorii li se va oferi o perioadă de practică de 4 săptămâni în instituţiile Uniunii Europene, cât şi în companii internaţionale. Mai mult, în perioada aprilie – septembrie se vor oferi în mod constant premii incluzând tablete, telefoane inteligente, aparate foto, playere MP3, cupoane voucher şi abonamente de călătorie.

Pentru mai multe informaţii despre concursul de creativitate intitulat Generaţia 1992, vă rugăm să vizitaţi pagina web www.generation1992.eu.

Bucuresti, 21.05.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.