free download 78 travel guides written by experts

Concurentele de la “Dansez pentru tine” – cele mai mediatizate vedete in perioada 15 oct – 14 nov

Bianca Drăgușanu, Nicoleta Luciu și Oana Zăvoranu ocupă primele locuri în topul celor mai mediatizate vedete feminine în presa scrisă, potrivit mediaTRUST România, unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de monitorizare.
Top 10 celebrități

După o lună în care a ocupat locul doi, Bianca Drăgușanu revine pe prima poziție în topul celor mai mediatizate vedete feminie în presa scrisă, în intervalul 15 octombrie – 14 noiembrie. Aparițiile ei sunt legate în mare parte de participarea la show-ul ”Dansez pentru tine”. Un alt subiect de interes ce o are ca protagonistă, este împăcarea cu fobalistul Petrolului, Adrian Cristea. Toate acestea i-au adus vedetei 93 de apariții.

Nicoleta Luciu ocupă locul doi în topul mediaTRUST, la o diferență mică de Bianca Drăgușanu, cu 92 de apariții. Principalele materiale in care vedeta a apărut au facut referire la scandalul legat de soțul ei, Zsolt Csergo și la participarea în cadrul show-ului „Dansez pentru tine”. Numele Nicoletei a mai fost menționat și în articole care îl au ca protagonist pe medicul estetician Abu Bakr Naser.

Pe locul trei o găsim pe Oana Zăvoranu, care a înregistrat în perioada 15 octombrie – 14 noiembrie, 76 de apariții în presa scrisă. Scandalul mediatic dintre Oana și Corneliu Vadim Tudor, declarațiile acide ale vedetei, precum şi scandalul Mariei Zăvoranu sunt doar câteva din subiectele ziarelor ce au făcut posibile urcarea acesteia pe locul trei în clasamentul realizat de mediaTRUST.

Loredana Groza apare pe locul patru în topul celebrităţilor feminine, cu 70 de mențiuni, legate în mare măsură de prezenţa ei în juriul „Vocea României” şi de diferite proiecte în care aceasta este implicată. Monica Gabor revine în topul din luna aceasta cu 61 de menţiuni. Relaţia acesteia cu Mr. Pink, apariţiile în fotografii alături de copiii lui Michael Jackson au făcut posibilă prezenţa acesteia în top.

Nr

Barbati

Femei

Celebritate

Aparitii in media

Celebritate

Aparitii in media

1

Gigi Becali

677

Bianca Dragusanu

93

2

Dan Diaconescu

281

Nicoleta Luciu

92

3

Laurentiu Reghecampf

275

Oana Zavoranu

76

4

Victor Piturca

265

Loredana Groza

70

5

George Copos

185

Monica Gabor

61

6

Ciprian Marica

129

Andreea Marin

60

7

Adrian Mutu

119

Andreea Raicu

53

8

Arpad Paszkany

107

Laura Cosoi

44

9

Mitica Dragomir

102

Anamaria Prodan

44

10

Cristi Borcea

96

Anda Adam

39

11

Delia Matache

39

În clasamentul celebrităților masculine, omul de afaceri Gigi Becali revine pe prima poziție în perioada 15 octombrie – 14 noiembrie cu 677 de mențiuni. Dan Diaconescu a pierdut prima poziție în defavoarea lui Gigi Becali, înregistrând în această perioadă, 281 de mențiuni. Locul trei este ocupat de Laurentiu Reghecampf cu 275 de apariții.

Celebrităţi pe coperte
Gigi Becali revine pe prima poziție și în topul aparițiilor de copertă, cu 95 de mențiuni, urmat de controversatul Dan Diaconescu, cu 38 de apriții.
Locul trei în acest clasament este ocupat de antrenorul echipei naționale, Victor Pițurcă, cu 30 de apariții.

Nr

Celebritate

Aparitii pe coperte

1

Gigi Becali

95

2

Dan Diaconescu

38

3

Victor Piturca

30

4

Nicoleta Luciu

23

5

George Copos

21

6

Laurentiu Reghecampf

18

7

Bianca Dragusanu

16

8

Ciprian Marica

15

9

Arpad Paszkany

14

10

Cristi Borcea

14

11

Radu Mazare

13

12

Monica Gabor

11

13

Oana Zavoranu

11

14

Adrian Mutu

11

15

Zsolt Csergo

11

16

Silviu Prigoana

10

17

Stefan Banica Jr.

9

18

Ionut Ovidiu Sabau

9

19

Ioan Andone

9

20

Iuliu Mureşan

8

21

Mitica Dragomir

7

22

Mircea Sandu

7

23

Daniela Crudu

7

24

Gica Hagi

7

Valoarea echivalentă de publicitate (AVE)
Valoarea echivalentă de publicitate este unul dintre indicii mediaTRUST, care reflectă eficacitatea informaţiilor analizate. Cu cât este mai mare mărimea unui articol despre o companie/persoană într-un ziar anume și cu atât mai mult costă publicitatea într-un ziar – cu atât mai mare este valoarea echivalentă de publicitate pentru cuvântul cheie monitorizat. Valoarea echivalentă de publicitate în presă este un indice care reflectă o sumă de bani care ar fi trebuit să fie cheltuită pentru plasarea unei reclame de aceeaşi mărime (în centimetri pătraţi).

Nr

Celebritate

AVE (in euro)

1

Gigi Becali

2.343.500

2

Laurentiu Reghecampf

1.291.606

3

Victor Piturca

1.152.354

4

Nicoleta Luciu

731.746

5

George Copos

715.195

6

Dan Diaconescu

693.942

7

Ciprian Marica

613.960

8

Bianca Dragusanu

595.622

9

Cristi Borcea

511.181

10

Adrian Mutu

444.083

11

Arpad Paszkany

386.058

12

Mitica Dragomir

327.260

13

Andreea Marin

316.685

14

Monica Gabor

291.232

15

Andreea Raicu

266.180

16

Loredana Groza

254.095

17

Laura Cosoi

251.427

18

Anamaria Prodan

218.708

19

Oana Zavoranu

199.932

20

Delia Matache

189.671

21

Anda Adam

159.992

Despre raport
Raportul mediaTRUST analizează gradul de popularitate al celebrităților româneşti, pe baza expuneriilor în presă.Cercetarea oferă, de asemenea, date privind valoarea echivalentă de publicitate (unul dintre indicii care reflect eficacitatea informaţiilor analizate) a fiecărei celebrități din presă. Analiza a luat în considerare peste 400 de publicaţii tipărite care au apărut între 15 octombrie şi 14 noiembrie 2012, monitorizate de mediaTRUST.

Bucuresti, 28.11.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *