Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Comunitatea Telekom Romania de pe Facebook a ajuns la 1 milion de fani in mai putin de un an

Telekom

de la rebranding

• Comunitatea Telekom a crescut cu 230.000 de fani de la începutul acestui an și se află pe locul 2 în categoria IT&C pe FaceBrands
• Creștere generată de campaniile dezvoltate pe rețeaua socială, precum şi de conținutul axat pe informaţii utile, sport şi divertisment

Telekom Romania anunţă atingerea pragului de 1 milion de fani pe Facebook, devenind astfel cea mai mare comunitate în rândul operatorilor telecom şi printre cele mai mari comunităţi construite în jurul brandurilor din România. Conform FaceBrands, Telekom Romania ocupă locul 2 în categoria IT&C.

Pagina oficială Telekom Romania (www.facebook.com/telekom.romania) a fost lansată pe 12 septembrie 2014, odată cu rebranding-ul comun COSMOTE Romania şi Romtelecom, prin unirea paginilor de Facebook ale celor două companii.

În mai puţin de un an, comunității Telekom Romania i s-au alăturat peste 230.000 de fani, ca urmare a campaniilor dezvoltate, dar şi datorită interesului pentru conținut axat pe informaţii utile, sport şi divertisment de calitate. Pagina de Facebook are și o secțiune de Forum unde utilizatorii pot scrie pentru a primi suport rapid pentru orice tip de situație semnalată privind serviciile Telekom Romania.

„Ne bucurăm să putem spune astăzi că am devenit cea mai mare comunitate de oameni pasionați de tehnologie, comunicare și inovație. Practic, 1 din 8 utilizatori de Facebook din România este parte din comunitatea Telekom. Dar dincolo de aceste cifre, ceea ce contează cel mai mult pentru noi este ca oamenii să se identifice cu valorile brandului Telekom și să construim împreună o relație solidă și de durată. Evenimentele în care brandul Telekom s-a implicat, concursurile pe care le-am organizat pe Facebook împreună cu partenerii noștri, toate au fost oportunități prin care ne-am dorit să construim o relație semnificativă cu membrii comunității noastre”, a spus Ruxandra Vodă, Director Comunicare, grupul de companii Telekom Romania.

Printre proiectele cele mai apreciate și cu cele mai mari rate de implicare dezvoltate până la acest moment pe pagina de Facebook a Telekom Romania se numără campania de rebranding, campaniile de promovare a concertului Robbie Williams la București, lansarea smartphone-ului iPhone 6 în oferta Telekom sau campania și concursul de Crăciun „Shareuieşte fericit”.

Bucuresti, 31.08.2015
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.