expoplast Sibiu 2019

Comunitatea profesionistilor in comunicare

i-a premiat pe cei mai buni tineri aspiranti
   
Vineri, 19 mai, a avut loc la hotelul Howard Johnson din Bucuresti, Festivitatea de Premiere din cadrul Olimpiadelor Comunicarii.

Sala a fost neincapatoare pentru publicul care a venit sa ii aplaude pe cei mai buni tineri aspiranti la statutul de profesionisti in advertising, relatii publice sau comunicare politica. Printre cei prezenti s-au numarat: reprezentantii celor 45 de echipe din concurs, reprezentantii “clientilor” ( 20 de companii si institutii media, 10 oameni politici si 10 ministere), membrii ai celor 4 jurii (formate din peste 40 de profesionisti), alti reprezentanti ai comunitatii profesionistilor in comunicare.

Buna dispozitie a fost asigurata de prezentatorii Daniel Buzdugan si Mihai Morar, de la Radio 21. Acestia au insotit fiecare etapa a Festivitatii cu momente vesele, care au starnit ropote de aplauze si hohote de ras.  

In deschidere, discursul de bun venit a fost tinut de Alexandra Olaru, Corporate Affairs Director, Unilever South Central Europe, Sponsor Principal al Olimpiadelor Comunicarii.

Primele premii acordate au fost o noutate absoluta a acestei editii. Andreea Nastase (Corporate Communications Director, UPC Romania) i-a premiat pe cei mai buni tineri comunicatori online, participanti la „concursul special de blog-uri”. Castigatorii au fost Vladimir Oane (vladimir.metromind.ro), George Nicolae (www.paginiweb.com/blog), Andreea Retea (www.andressa.ro), Mihai Botea (www.musicblog.ro), si echipa Overheard in Bucharest (overheardinbucharest.ro).

Prima proba din cadrul concursului principal a fost cea de comunicare institutionala. Raluca Zamfir, Sef Serviciu Publicitate si Evenimente, BRD Groupe Societe Generale (Sponsorul probei) le-a inmanat diplomele si medaliile tinerilor din echipele: „Verbum Mentis” (premiul I, client – ANAF), „Zefir” (premiul II, client – Ministerul Justitiei), „Steaua Polara” (premiul III, client – Ministerul Agriculturii).

A urmat proba de Relatii Publice, unde Fulga Dimitrescu, PR & Communication Manager JTI Romania (Sponsor al Probei) i-a invitat pe podium pe membrii echipelor: „Syncreate” (premiul I, client – Rosia Montana Gold Corporation), „Passo Doble” (premiul II, client – Radio 21) si „ORICUM” (premiul III, client – CARPATCEMENT).

La proba de Comunicare Politica, cel care a decernat premiile a fost Florentin Scarlat,  Corporate Affairs Director, Ozone Laboratories (Sponsor al Probei). Premiile s-au dus catre echipele: „Propolis” (premiul I, client Kelemen Hunor – UDMR), „i!” (premiul II, client Varujan Vosganian – PNL) si „Brick by Brick Communication” (premiul III, client – Monica Iacob Ridzi – PD).

Ultima dintre sectiunile Festivitatii a fost rezervata probei care starneste in fiecare an cele mai mari emotii la Olimpiadele Comunicarii – proba de Advertising. Alina Bratu, PR Manager, Tuborg Romania (Sponsor al Probei) a anuntat, in aplauzele salii, echipele castigatoare: „Father” (premiul I, client – Wall-Street.ro), „Aia multi de vor in publicitate” (premiul II, client – Business Magazin) si „NewBeez” (premiul III, client – Tuborg Romania).

Atat componenta echipelor castigatoare cat si campaniile realizate de acestia pot fi vazute pe site-ul proiectului la adresa: www.olimpiadelecomunicarii.ro/finalisti.

Tot pe site este disponibila o galerie foto cu imagini de la Festivitate si de la Petrecerea de final, care a avut loc in discoteca Salsa 3 si a fost oferita de Radio 21 si Tuborg Romania.

Bucuresti, 22.05.2006

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *