Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Comunicat de colectare pentru presa selectiva

Nu amesteca lucrurile. Nu pune Unirea peste Coca-Cola, Bonux in Banca Transilvania, Colgate pe Matache Macelaru, Vel Pitar la Altex, Ciucas cu Sprite, Stejar in Qfort si peste toate Tuborg. Nu-i bine sa amesteci bezmetic bere cu racoritoare, salam cu pasta de dinti si paine cu televizoare, la fel cum nu e bine sa arunci laolalta toate deseurile. Pune plastic la plastic, hartie la hartie si metal la metal. Colecteaza selectiv.

Este mesajul ultimei campanii Salvati Delta, in care cincisprezece branduri, companii uriase, producatori locali, actori si nenumarati publicitari, concurenti de-o viata, s-au amestecat fara jena. Motiv pentru care le suntem recunoscatori. Asa a luat nastere spotul cu cei mai multi creativi, clienti, regizori si producatori din toata istoria publicitatii romanesti.


Clasat drept social de catre CNA, spotul este difuzat pro-bono pe micile ecrane si pe marile plasme. Discovery, OTV, Animal Planet, TVR, Money Channel, AXN, Etno tv, Minimax, Music Channel, National Geographic Wild, Realitatea TV l-au amestecat deja (selectiv!) in grila.

Multumim companiilor care au aplaudat malaxarea in context a materialelor proprii: Altex, Banca Transilvania, Casa Noastra, Coca-Cola, Colgate-Palmolive, Marketing Clan, Murfatlar, Procter&Gamble, Ursus Breweries, URBB Tuborg.

Multumim celor care si-au cedat pro-bono vocile sau imaginea pentru acest talmes-balmes cu scop nobil de civilizare: Bogdan Naumovici, Catalin Koening, Cristian Botea, Cristian Ionita, Cristian Martin, Dana Tapalaga, Ion Sapdaru, Magda Catone, Marius Rizea, Marius Savescu, Gheorghe Mihai (nea Gigi), Traian Tudorica. Multumim Dan Creimerman pentru muzica din spotul Sprite.

Avem numai cuvinte de apreciere pentru campaniile non-Next folosite in mix, venite de la: Cap, Gavrila & Asociatii, Grafitti BBDO, Leo Burnett, McCann Erickson.

Multumim neobositului Sebastian Tudor de la Reload Film care ne-a ajutat cu montajul si cu casetele de emisie (evident e vorba de emisii benefice pentru mediu, nicidecum nocive). Multumim lui Vlad Gheorghiu de la KMP Studio pentru spoturile radio. Multumim lui Ionut Staicu pentru fotografiile campaniei de presa.

Surprinzator!!! Avem si cativa carora vrem in mod special sa nu le multumim, dar se stiu ei.

In aceeasi nota amuzanta a spotului de pe micul ecran, exista si un clip viral (nu stim cine l-a facut), trei spoturi radio si trei ad-uri de presa (poate ultimele, inainte sa dispara presa scrisa:).

Spotul de la TV face si obiectul unui concurs. Cine ghiceste toate reclamele din mix poate castiga o excursie in Delta, un ice maker de la Coca-Cola Hellenic sau un set de containere colorate de la EcoRom.

Echipa Next care s-a amestecat in viata atator oameni este: Semida Duriga (strategie, texte, client service), Liviu David (montaj, texte, directie oarecare de creatie), Wanda Podgurschi (client service), Adrian Rosu (partea artistica), Oana Radu (media). Echipa Salvati Delta: Cristina Bucureasa (PR), Costel Popa (director), Dan Barbulescu (designer proiect), si Liviu Mihaiu (governature

Salvati Delta e cea mai preocupata organizatie non-guvernamentala de mediu.

Next e cea mai preocupata agentie de publicitate full-service.

Bucuresti, 18.01.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.