Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Comunicarea Sensiblu se muta la OgilvyOne

Compania Sensiblu a desemnat OgilvyOne ca partenerul sau de comunicare integrata incepand din luna septembrie. Decizia a fost luata in urma unei licitatii organizate de companie, parte dintr-un efort de accelerare a evolutiei brandului si de intarire a avantajului competitiv.

“Am optat pentru OgilvyOne deoarece a raspuns cerintelor noastre de re-orientare a comunicarii brand-ului Sensiblu printr-o abordare complexa, de tip 360 grade, avand la baza o strategie clara si coerenta. Conceptele creative propuse au reusit sa scoata in evidenta un brand puternic, cu misiune si valori solide, deloc dispus la compromisuri, care insa nu isi negljeaza latura emotionala. Mai mult, conceptele respective au beneficiat de declinari originale pe diverse suporturi media, unele dintre ele absolut inedite” a declarat Roxana Firmanciuc, Consumer Relationship Manager la Sensiblu.

OgilvyOne va gestiona contul Sensiblu, furnizand servicii de strategie si creatie, marketing direct si below the line pentru toate marcile din portofoliul grupului – Sensiblu, L’Occitane, Boots, Tony & Guy, Dermalin, Herbology.

“Suntem onorati de alegerea facuta de echipa Sensiblu. Acest brand este cel mai puternic in categoria retail-ului farmaceutic – este in fond compania care a inventat farmacia moderna in Romania – si cu siguranta unul din cele mai importante branduri romanesti in general. Prin efortul nostru comun, vrem sa facem ca forta personalitatii marcii Sensiblu si felul in care brandul se exprima sa fie la inaltimea importantei pe care aceasta companie o are in viata a milioane de romani.” a declarat Cristofor Iosub, Deputy Managing Director OgilvyOne.

La OgilvyOne, Sensiblu se alatura unui portofoliu prestigios de clienti, care include branduri de prima importanta cum sunt Carrefour, Germanos, Ozone Laboratories, SEAT etc.

Bucuresti, 25.09.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.