free download 78 travel guides written by experts

Comunicare profesionista in domeniul medical – “oferta” Sanatatea Media Group

Sănătatea Media Group este cunoscută pe piaţa media prin brandul SănătateaTV.ro, prima televiziune online dedicată sănătăţii. Pe lângă acest proiect de succes, compania a dezvoltat două componente independente, de PR şi organizare de evenimente, poziţionându-se ca un grup specializat pe comunicarea în domeniul medical. Sănătatea Media Group abordează acest domeniu valorificând mixul dintre o bună cunoaştere a pieţei medicale şi o relaţie solidă cu mass-media, dublate de profesionalism şi experienţă.
Sănătatea Media Group oferă servicii complexe de comunicare şi soluţii eficiente care acoperă toate sferele comunicaţionale în domeniul sănătăţii. Clienţii companiei beneficiază de expertiză conjugată în 5 domenii diferite: consultanţă strategică de PR, organizare de evenimente, servicii de media relations, marketing şi web management.

“Healthcare PR” e ceva comun în majoritatea statelor europene, dar nou la noi în ţară. Dinamica domeniului şi creşterea exigenţelor publicului vizavi de calitatea serviciilor şi a actului medical au impus şi la noi nevoia de abordare profesionistă a comunicării şi relaţiilor publice, în sfera sănătăţii.

Sănătatea Media Group cuprinde trei divizii distincte – Divizia Online, al cărei principal produs este televiziunea online SănătateaTV.ro, Divizia de PR & COMUNICARE şi Divizia de Evenimente.

SănătateaTV.ro, prima televiziune online dedicată sănătăţii, oferă acces rapid, comod şi gratuit la orice informaţie medicală – emisiuni medicale, ştiri din domeniul sănătăţii, sfaturi medicale, ghid terapeutic, interviuri cu medici specialişti, tratamente revoluţionare, operaţii în premieră pentru internetul românesc.

Divizia de PR şi Comunicare funcționează ca o agenţie independentă de relaţii publice şi comunicare, specializată pe domeniul sănătăţii. De la analiză, concept, viziune strategică, planificare şi până la implementare şi evaluarea rezultatelor, de la campanii de branding, programe integrate de relaţii publice şi până la managementul relaţiei cu presa şi web management, Divizia de PR şi Comunicare are toate funcţiile şi capacităţile necesare pentru a oferi soluţii complete clienţilor săi.

Divizia de evenimente dezvoltă concepte inovative şi asigură serviciile de organizare, precum şi toată logistica necesară transformării acestora în evenimente de succes. Proiectele implementate de Sănătatea Media Group atestă valoarea şi profesionismul echipei: Gala SănătateaTV, Gala Premiile Carol Davila, Conferinţa Bebe Sănătos şi ROMURO 2009.

În portofoliul companiei se înscriu nume importante din industria medicală, care au ales, de-a lungul timpului, să lucreze cu Sănătatea Media Group: Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii Grigore Alexandrescu, Spitalul Clinic de Urgenţă de Chirurgie Plastică, Reparatorie şi Arsuri, Bucureşti, Centrul Medical Hemodinamic, Centrul Medical Academica, Hofigal, Clinica Dr. Niţescu, Banca Transilvania, etc.

Bucuresti, 26.08.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *