Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Computer Troubleshooters si Primaria Sectorului 4 organizeaza evenimentul de incheiere

a Caravanei de Servicii IT – Computer Troubleshooters împreună pentru o societate informatizată

29 Iulie 2009, Bucureşti, Computer Troubleshooters împreună cu Primăria Sector 4 anunţă încheierea, în Capitală, a Caravanei Computer Troubleshooters  – “Împreună pentru o Societate Informatizată”, eveniment cu o valoare totală de 170 000 RON, care a adus la standuri aproximativ 300 de persoane fizice pentru a-şi repara calculatoarele şi a fost realizat în 9 oraşe între 8 şi 30 iulie, anul curent. Caravana se va deschide cu o conferinţă de presă, de la orele 10.30 şi va continua cu evenimentul propriu-zis de acordare asistenţă IT gratuită celor care îşi vor aduce computerele sau doar vor menţiona ce probleme au, în incinta Primăriei Sectorului 4, Bucureşti, de la orele 10.00, până la orele 16.30.

Oprirea finală în Bucureşti, ca şi în provincie, va fi constituită din două părţi – în prima parte va avea loc o conferinţă public-privată, joi, 30 iulie, de la orele 10.30, în Sala de Conferinţe a Primăriei Sector 4, eveniment realizat cu ajutorul primăriei, prin intermediul căreia compania Computer Troubleshooters intenţionează să atragă susţinerea comunităţii de afaceri locale pentru noi proiecte sociale desfăşurate în fiecare regiune.

Cea de-a doua parte a evenimentului va fi dedicată întâlnirii cu publicul larg, unde, de-a lungul întregii zile, 2 angajaţi ai companiei vor acorda asistenţă IT gratuită, dar şi carduri de reduceri de 50% la reparaţii sau chiar gratuităţi, în funcţie de natura problemei.

Evenimentul a fost lansat în Bucureşti, pe data de 8 iulie, şi a continuat cu Râmnicu Vâlcea pe data de 9 iulie. Totodată, Caravana a poposit în Deva şi Reşiţa pe 13 iulie, urmând Târgu Mureş pe 20 ale lunii. odată cu Ploieştiul, iar Bacău pe 22, Cluj pe data de 23 iulie şi Oradea pe 24. Demersul se va încheia cu un eveniment susţinut în Bucureşti, pe data de 30 iulie.

Acţiunea s-a desfăşurat sub forma unei caravane în care, în fiecare dintre oraşele menţionate, Computer Troubleshooters a oferit consultaţii gratuite tuturor persoanelor care au venit cu desktop-ul sau computerul portabil la locaţia în care s-a desfăşurat evenimentul. De asemenea, s-au oferit discounturi de 50% pentru problemele depistate la faţa locului şi chiar reparaţii integral gratuite pentru probleme ce nu implică reinstalări de sistem sau furnizare de componente hardware.
 
Unul din scopurile acestui proiect este de a se transforma într-un generator de noi idei de proiecte pe responsabilitate socială, în care să se implice segmentul administrativ reprezentat de primăria locală şi cel privat, reprezentat de comunitatea de afaceri şi Camera de Comerţ şi Industrie. Astfel, prima oprire a caravanei în Bucureşti a adus o propunere de proiect de accesare a fondurilor europene în beneficiul comunităţii. În oraşele ce au urmat Bucureştiului, propunerile venite din partea participanţilor la eveniment au devenit tot mai interesante: târguri de IT, şcoli de vară IT pentru copiii unei şcoli din Râmnicu Vâlcea, concursuri pe teme de cunoştinţe IT între cele mai bune şcoli cu profil de informatică din municipiu etc. Ultimul eveniment, din Oradea, a adus şi cel mai complex nou proiect de responsabilitate socială. Acesta va implica trei licee din Oradea, ONG-ul ADOR, primăria locală şi compania Computer Troubleshooters şi se va derula începând cu martie 2010, in municipiul Oradea.

În legătură cu evenimentul din Bucureşti, domnul Csaba Anghel Nagy, francizat Computer Troubleshooters Sectorul 3, alături de domnul Marius Stanca, francizat sectorul 1, aşteaptă cu interes bucureştenii care au probleme cu calculatorul sa vină să şi le rezolve la Primăria Sectorului 4. “Ne dorim foarte mult ca mesajul nostru să ajungă la cei care au nevoie de asistenţă profesionistă în domeniul IT. Este important ca publicul bucureştean să răspundă pozitiv unei astfel de invitaţii de a participa la un eveniment de responsabilitate socială, ca semn pentru noi că putem să ne gândim deja la noi proiecte care să vină în sprijinul publicului şi, mai ales, al tinerilor interesaţi de domeniul IT”, a declarat domnul Csaba Anghel Nagy.

Bucuresti, 29.07.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.