Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Comportamentul românilor s-a schimbat în perioada pandemiei, aceștia alocând mai mult timp informării și educării asupra îngrijirii corporale

STROP Concept crestere vanzari
  • Schimbarea comportamentului consumatorilor a adus efecte benefice atât asupra vânzărilor online, cât și asupra educației cosmetice.
  • Numărul de programări pentru tratamente și masaje au crescut, mai ales în ceea ce privește tratamentele și masajele corporale
  • Redeschiderea salonului după starea de urgență a adus un nou tip de tratament corporal și facial: tratamentul cu radiofrecvență (RF)

STROP Concept este unul din brandurile care oferă tratamente naturiste faciale și corporale folosind metode manuale tradiționale și produse dermato-cosmetice naturale.

Andreea Emilian, fondator STROP Concept
Andreea Emilian, fondator STROP Concept

În perioada Martie – Mai 2020, comportamentul consumatorilor în vânzările din online s-a schimbat, astfel încât aceștia au alocat mai mult timp informării asupra produselor de îngrijire cosmetică, observându-se o creștere a coșului de cumpărături pe acest tip de produse, precum și o creștere totală de 57% a vânzărilor online față de o perioadă obișnuită.

’’Categoric, clienții și-au schimbat comportamentul cumpărăturilor online în această perioadă. În această perioadă, clienții noștri au avut pe de o parte mai mult timp de informare ca până acum, au studiat mai mult piața și au fost mai deschiși în a primi informații utile despre produsele de îngrijire cosmetică. Pe de altă parte, au avut mai mult timp pe care să îl dedice propriei rutine de îngrijire pentru acasă, și astfel, valoarea coșului de cumpărături a crescut, clienții fiind mai deschiși să încerce produse noi de îngrijire’’, declară Andreea Emilian, fondator STROP Concept.

Dacă ne raportăm la o schimbare în comportamentul consumatorilor, această perioadă a pandemiei a adus efecte benefice nu numai asupra vânzărilor din online, ci și în privința educației cosmetice. Odată ce clienții înțeleg importanța utilizării unor produse calitative și importanța unei rutini de îngrijire, acest comportament de îngrijire personală se poate extinde într-un obicei benefic pe termen lung.

De aceea, cabinetul de estetică STROP Concept a acordat perioada aceasta multă atenție asupra părții de consiliere a clienților.

Perioada stării de urgență cauzate de pandemie a resetat și planurile de dezvoltare pentru acest an pentru cabinetul STROP Concept, fie că vorbim despre tratamente și masaj sau zona de shop online.

’’Cred că este foarte dificil să putem face orice fel de estimare în acest moment. Nu putem decât să ne asigurăm că vom face toate eforturile posibile pentru a oferi servicii de înaltă calitate, ce răspund 100% nevoilor fiecărui client. Îmi propun să rămân optimistă și să ne adaptăm oferta de produse și servicii cât mai dedicat nevoilor clienților noștri’’, ne-a declarat Andreea Emilian.

Odată încheiată starea de urgență, clienții STROP Concept au revenit la cabinet pentru tratamentele și masajele disponibile pe site, numărul programărilor fiind în creștere.

’’Atât eu cât și echipa am trecut bine peste perioada stării de urgență și ne-am redeschis cabinetul focusându-ne pe siguranța noastră și a clienților ce decid să ne treacă pragul. Nu știam exact ce așteptări să avem imediat după ce am redeschis, nimeni nu cred că putea face estimări corecte fiind o situație complet nouă, dar am fost încrezătoare și am observat chiar o creștere a numărului de programări.

Clientele fidele au fost nerăbdătoare să ne revedem și să reîncepem tratamentele, iar clienții noi nu au întârziat să apară, imediat ce se asigurau că starea de sănătate nu le este pusă în pericol odată ce ne trec pragul.

Fiind o perioadă caldă, fiind vară, clientele preferă tratamentele corporale. Categoric, zonele de interes sunt masajele anticelulitice și partea de remodelare corporală. De asemenea, tratamentele antiacnee și masajele faciale de lifting sunt extrem de apreciate după această perioadă’’, ne-a spus Andreea Emilian.

Totodată, de la redeschiderea salonului STROP Concept, clienții se pot bucura de noul tratament cu radiofrecvență. Cabinetul a continuat extinderea serviciilor oferite, introducând un nou tratament corporal și facial, cu radiofrecvență.

’’Este un tratament non-invaziv, atât pentru zona facială cât și pentru corp, ce aduce beneficii majore în zona de întinerire a țesuturilor și de tonifiere a acestora. Această procedură oferă efecte uimitoare într-un timp relativ scurt, iar împreună cu terapiile de masaj natural, duc la rezultate foarte bune în tratamentele antirid sau de remodelare corporală’’, ne-a declarat Andreea Emilian.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.