Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Competitie stransa la cea de-a opta editie FleetBoard Drivers’ League 2010!

De clasă mondială: Karsten Krueger de la Doego Fruchthandel este câştigătorul final al ligii şoferilor, FleetBoard Drivers’ League 2010!

* Douăzeci de şoferi din nouă ţări s-au luptat pentru titlul de campion în clasa superioară a şofatului economic
* Finala incitantă din data de 11 septembrie la fabrica Mercedes-Benz din Wörth, Germania
* Finaliştii demonstrează abilităţi excelente de şofat

Mari emoţii la finala celei de-a opta ediţii a FleetBoard Drivers’ League: 20 de şoferi de camion din nouă ţări au concurat într-un final de clasă mondială în data de 11 septembrie. Cele patru probe solicitante de şofat au decis învingătorul în Liga internaţională a Şoferilor 2010. Finaliştii s-au calificat pentru şofatul economic în fruntea a 8.000 de şoferi din ţările lor de origine: Germania, Elveţia, Olanda, Marea Britanie, Italia, România, Polonia, Republica Cehă, şi Africa de Sud.

Karsten Krueger de la Doego Fruchthandel/Germania a triumfat în urma dramaticei şi palpitantei finale. Compania câştigătorului foloseşte FleetBoard din 2006 pentru economii consistente de combustibil, de 8-10% şi o reducere anuală de uzură însumând 900 de euro per vehicul. Clasat pe locul al doilea, Sebastian Walczac de la HSF Distri Holding B.V./Olanda a remarcat că diferenţele de rezultate au fost minuscule. Andreas Brandstätter de la Sieber Transport AG/Elveţia s-a clasat pe locul al treilea în urma unei incitante faze finale.

Cei doi şoferii români calificaţi în acest an, de la compania 8TIM, s-au clasat pe locul şapte şi douăzeci. Este o performanţă îmbucurătoare, dacă considerăm concurenţa şi rezultatele înregistrate în finală. Daniel Scorupschi a fost clasat pe locul şapte în acest an, după ce în finala din anul trecut a obţinut un rezultat excepţional şi a urcat pe podium, clasându-se pe locul secund.

Atmosfera i-a electrizat pe şoferi, pe însoţitorii lor, pe sponsori şi pe fani în timpul celor patru probe. La fabrica Mercedes-Benz din Wörth participanţii au dovedit aptitudini impresionante, de clasă mondială în încercarea lor de a lua acasa mult doritul titlu. În anul celei de a zecea aniversări FleetBoard, ei au dus competiţia la un cu totul alt nivel, după ce anterior au depăşit 8.000 de şoferi de camion în cadrul competiţiilor naţionale. Pentru prima oară, şoferi de camion din Polonia, Republica Cehă, Elveţia şi Africa de Sud au intrat în competiţie, iar graţie motivaţiei deosebite oferite, toţi participanţii la Liga Şoferilor au redus emisiile de CO2 cu un procent suplimentar, ce corespunde aproximativ unei tone suplimentare de CO2 pe an per camion.

Exerciţiile din finală au inclus un tur de 60 de km pe străzile publice, unde stilul economic de şofat a fost măsurat cu ajutorul sistemului FleetBoard Analiza Performanţei. Acesta a luat în considerare criterii relevante legate de consumul total şi de gradul de uzură din timpul condiţiilor cotidiene de transport. Cu valori de vârf (pe o scală de la 1 la 10) de 9.0 şi mai mari, toţi şoferii au demonstrat cât de pricepuţi sunt în manevrarea economică a camioanelor.

Cifrele au demonstrat un stil excelent de şofat şi deci nivele scăzute de uzură şi consum de combustibil. Mai mult, finaliştii au trebuit să conducă rapid, dar economic, un vehicul Zetros off-road. Ei au făcut aceasta prin parcurgerea unui traseu, folosind în acelaşi timp mişcări line de acceleraţie, ridicând piciorul când a fost necesar, demonstrându-şi în acelaşi timp abilităţile legate de frâna de motor. Conducând de obicei pe partea dreaptă, şoferii de camion din Marea Britanie şi Africa de Sud au dat dovadă de abilităţi impresionante în exerciţiile de şofat pe partea stângă. Datorită entuziasmului lor, toţi şoferii au avut performanţe de top, depăşind toate aşteptările. Decizia a fost, prin urmare, dificilă.

Graham Huxley (clasat pe locul al cincilea) şi Stephen Hornsby (clasat pe locul al optulea) de la Clarke International/Marea Britanie au fost copleşiţi: “Şeful nostru este foarte mulţumit, întrucât trei şoferi de la Clarke International Ltd. s-au clasat pe podium în Marea Britanie. Şi economiseşte multe galoane de combustibil folosind FleetBoard. E minunat să fim aici, dar e de asemenea dificil: totul în camion e invers – chiar şi butoanele. E educaţional şi interesant, un test bun.”

Premiul câştigătorului: UTA va trimite două persoane la Madrid pentru o săptămână. Pe lângă vizitarea vibrantului oraş spaniol, Krueger va trăi emoţia vizionării în direct a competiţiei European Championship Truck Race din data de 3 Octombrie 2010. Voiajul include transportul, cazarea, dar şi două bilete de intrare pentru pista de curse din Jarama. Compania sa va utiliza trei luni, gratuit un camion Actros articulat, cu FleetBoard Managementul Vehiculelor inclus, oferit de Mercedes-Benz CharterWay. În plus, Michelin a oferit companiilor clasate pe primele trei locuri un set de şase anvelope MICHELIN X® ENERGY™ SAVEGREEN XF şi XD, care sunt în mod special economice datorită rezistenţei lor scăzute la rulare şi performanţei kilometrice bune. Cel situat pe locul al doilea, Sebastian Walczak se va bucura de bilete DTM VIP la cursa finală de la Hockenheimring, ce includ cazarea de o noapte pentru două persoane. Andreas Brandstätter a primit un set cadou din partea Mercedes-Benz Accessories GmbH Trucker Selection. Participanţii situaţi pe locurile 4 – 21 au primit din partea Allianz Versicherungs-AG travel kit-ul Allianz pentru şoferi de camion.

Markus Lipinsky, Managing Director al Daimler FleetBoard GmbH, a sărbătorit cu câştigătorii: ”Toţi participanţii la Liga Şoferilor merită respectul nostru; ei se numără printre cei mai buni şoferi din lume. Competiţia demonstrează stima noastră pentru şoferi, categorie adesea subapreciată. Având un stil de conducere preventiv, ei conduc în siguranţă, economic şi cu uzură scăzută, fiind fundamentul succesului clienţilor noştri.”

Febra TRUCKERMANIA nu a scăzut întregul weekend, iar evenimentul a fost unul special pentru toţi cei prezenţi. Ei au profitat de oportunitatea de a dezbate asupra metodei ideale de utilizare a Mercedes-Benz PowerShift, cruise control-ului şi asupra şofatului ecologic şi s-au bucurat de timpul petrecut împreună, în calitate de câştigători ai Ligii Şoferilor 2010.

Michelin este sponsorul principal al ediţiei din acest an a Ligii Şoferilor FleetBoard. Alţi parteneri sunt: Voith Turbo, UTA, Mercedes-Benz CharterWay, Mercedes-Benz Service, Mercedes-Benz Accessories GmbH, Fernfahrer şi Allianz Versicherungs-AG. Ei au oferit câştigătorilor premii atractive.

Wörth / Bucuresti, 16.09.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.