Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Competitia Eco Challenge s-a incheiat cu succes

Eco Challenge, campania lansată de Honda Trading România pentru a susţine spiritul ecologic printre şoferi, şi-a desemnat câştigătorii în cadrul concursului de şofat ecologic deşfăşurat sâmbătă, 9 mai, realizat cu sprijinul Federaţiei Române de Automobilism Sportiv.

Câştigătorii locului I sunt Andrei Rebenciuc şi George Ciurcă, care au reuşit performanţa de a obţine un consum de numai 4.3 l/100km pe traseul concursului Chiajna – Brăila – Chiajna, timpul parcurgerii traseului de 500 km fiind de 8 ore şi 44 minute.

„Suntem foarte încântaţi de rezultatele obţinute în cadrul concursului de astăzi. Putem să zicem că a fost o cursă pe cinste, puţin neobişnuită, deoarece a trebuit să ţinem cont în primul rând de consum şi apoi de timpul obţinut. A fost într-adevăr o experienţă unică şi o iniţiativă extraordinară, atât distractivă, cât şi educativă. Credem că astăzi am învăţat cu toţii o lecţie de ecologie şi de bună purtare pe şosea”, au declarat căştigătorii competiţiei Eco Challenge.

Echipa câştigătoare a primit ca premiu o vacanţă în Europa la volanul modelului Honda CR-V 2.2 Executive i-CTDi şi 500 de litri de combustibil. Locul II a fost ocupat de echipa formată din Dumitru Andrian şi Claudiu Ivaşcu, cu un consum de 4.3 l/ 100km înregistrat în 8 ore şi 47 minute, premiul fiind reprezentat de câte 500 de litri de combustibil şi un ceas Honda. Locul III în clasament revinei echipei formate din Alexandru Hajek şi Alexandru Georgescu, care au reuşit performanţa de 4.3 l/ 100km consum în 8 ore şi 57 minute, premiul fiind reprezentat de câte 300 de litri de combustibil şi un ceas Honda pentru fiecare reprezentant al echipei.
Toţi finaliştii au concurat pe modelul Honda CR-V 2.2 i-CTDi, iar clasamentul a fost determinat în funcţie de cel mai mic consum obţinut pe traseul competiţiei în cel mai bun timp.

“Performanţele concurenţilor obţinute astăzi sunt foarte mulţumitoare pentru noi. Sperăm să îşi însuşească acest stil ecologic de şofat ori de câte ori se urcă la volanul maşinii de acum înainte. Ne dorim ca în viitor să continuăm această iniţiativă, chiar şi pe alte modele Honda. Credem că prin acest concurs am reuşit să atragem atenţia că fiecare dintre noi poate să îşi aducă contribuţia pentru un mediu înconjurător mai curat doar prin a acţiona un pic mai responsabil”, a spus Alina Teodorescu, responsabil relaţii cu presa al Honda Trading România.
Competiţia Eco Challenge s-a desfăşurat în peroada 25 martie – 9 mai şi s-a adresat tuturor cetăţenilor români care au împlinit vârsta de 18 ani, cu permis de conducere categoria B valabil. De-a lungul campaniei,  Eco-Challenge s-a bucurat de un adevărat succes, înregistrând peste 2,400 de înscrieri. „Vrem să mulţumim călduros tuturor concurenţilor înscrişi şi Federaţiei Române de Automobilism Sportiv pentru tot sprijinul acordat pe întreaga desfăşurare a competiţiei Eco Challenge”, a mai adăugat Alina Teodorescu.

Echipa de comunicare care a contribuit la realizarea acestui proiect este formată din: Ovidiu Repanovici – Marketing Manager Honda Trading România, Mihai Sandu – Marketing Executive, Honda Trading România, Alina Teodorescu – PR Honda Trading România, Oana Bernecher – Client Service Director Infinit Solutions, Răzvan Soroceanu – Account Executive Infinit Solutions, Bogdan Borascu – Strategic Planner Infinit Solutions, Andrei Cernătescu – BTL Director Infinit Solutions; Alex Cernătescu – Director de Creaţie Infinit Solutions, Alex Pascu – Art Director Infinit Solutions, Sorin Andreescu – Graphic Designer Infinit Solutions, Valentin Epure – Head of Interactive Departament, Andrei Mihai – Designer Interactive, Cristina Balas – New Business Executive.

Bucuresti, 11.05.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *