Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Competitia de scurtmetraje Jameson Empire Done in 60 Seconds si-a desemnat juriul pentru etapa

locala

Realizatorii români de film, fie ei amatori sau profesioniști, pot participa pentru prima dată la competiția Done in 60 Seconds, parte a festivalului britanic Jameson Empire Awards, organizat de revista Empire. Competiția presupune refacerea unor filme celebre prin producții proprii, astfel încât să nu depășească 60 de secunde.

În etapa locală a competiției, participanții pot câștiga premii în valoare de 4.500 de euro și o excursie la Gala Empire Awards de la Londra, din 25 martie 2012, alături de cei mai buni regizori ai lumii. Marele premiu al competiției globale este un trofeu Jameson Empire oferit în cadrul Galei și ocazia de a întâlni un mare regizor participant la festival.

Din juriul etapei locale vor face parte Mihai Chirilov – directorul artistic al Festivalului Internațional de Film Transilvania, Şerban Alexandrescu – Fondator și Asociat Headvertising, Liviu Ţurcanu – Creative Director Mercury 360, Liviu David – Creative Director Next Advertising, Dumitru Titică – reprezentant al Jameson Romania și Narcisa Nicoară – project manager IQads.

Mihai Chirilov este critic de film și director artistic al Festivalului Internaţional de Film Transilvania (TIFF), încă de la prima ediţie, din 2002. Din 2006 este curator al Festivalului de Film Românesc de la New York, organizat de Institutul Cultural Român din New York. A contribuit la diverse publicaţii (Dilema Veche, Observator cultural, Cosmopolitan, ProCinema etc.) şi a fost redactor șef al revistei Re:publik. A conceput edițiile speciale ale revistei AperiTIFF, publicate în engleză şi dedicate actualității cinematografice românești, și este coautor al cărţii Lars von Trier: The Films, the Women, the Ghosts, scrisă împreună cu Alex Leo Şerban și Ștefan Bălan. A tradus în limba română două romane de Chuck Palahniuk (Choke şi Diary) și a fost membru al juriilor unor importante festivaluri de film (Hong Kong, Berlin, Karlovy Vary, Palm Springs, Gothenburg, Chicago, San Francisco, Moscova etc.).

Şerban Alexandrescu a fondat în 1998 agenţia Headvertising. Departamentul de creaţie pe care l-a construit a fost autorul a numeroase premiere naţionale. A obţinut primul Golden Drumstick pe video la Portoroz, şi primul Golden Watch obţinut de o campanie românească la acelaşi festival. A fost vice-preşedinte al Romanian Advertising Agencies Association şi preşedinte fondator al Art Director’s Club of Romania. A predat scenaristică şi publicitate la secţia de Comunicare Audiovizuală din cadrul Universităţii Naţionale de Artă Teatrală şi Cinematografie.

Liviu David este Creative Director la Next Advertising. A lucrat la D’Arcy timp de 8 ani, unde a crescut de la copywriter la director de creaţie. Între 2005 şi 2006 a fost Interactive Designer şi apoi Art Director la Ogilvy Interactive Sydney. Câştigător şi finalist la numeroase festivaluri naţionale şi internaţionale de publicitate. Coautor al primelor lucrări româneşti premiate internaţional – trei premii la Golden Drum 1998. Numeroase campanii consacrate în portofoliul de copywriter şi director de creaţie pentru Connex, Spor, Salvaţi Delta, QFort, Stejar, The Money Channel. Membru al Advertising Federation of Australia şi Art Director’s Club Romania.

Liviu Ţurcanu ocupă poziţia de Creative Director în agenţia Mercury 360, anterior activând tot în Mercury360 pe funcţia de Creative Group Director. A început să lucreaze în publicitate din 2003, la începutul carierei activând ca Art Director. De-a lungul activităţii sale a fost premiat la diverse festivaluri de publicitate internaţionale şi naţionale (Epica, Golden Drum, Ador, AdPrint) şi a contribuit la lansarea unor importante branduri internaționale și autohtone pe piaţa locală. Liviu este implicat şi în proiecte sociale şi culturale pentru clienţi precum Poliţia Română, Asociaţia Naţională Antidrog, SMART FM, Asociaţia de Terapie Comportamentală Aplicată şi UNICEF.

După ce refac filmul celebru favorit în limita a 60 de secunde, participanții trebuie să îşi înscrie lucrarea pe site-ul www.jamesonempirediss.com până pe 20 ianuarie 2012, ora 23:59. După aprobarea în concurs, scurtmetrajele vor fi publicate pe canalul de Youtube al competiţiei – www.youtube.com/jamesonempiredisss – unde vor putea fi votate de publicul larg până pe 10 februarie 2012, prin intermediul Like-urilor.

Câştigătorii etapei din România vor fi desemnaţi de juriul local (calificativ care contează în proporţie de 50% la nota finală) şi de votul publicului larg, exprimat prin Like-uri la filmele de pe canalul oficial de pe Youtube (calificativ care contează în proporţie de 50% la nota finală).

Mai multe informații despre competiția de film Jameson Empire "Done in 60 Seconds" sunt disponibile pe www.jamesonempirediss.com și pe pagina de Facebook Jameson Romania (www.facebook.com/Jameson.Romania), unde se găsește un tab dedicat noutăților despre competiție.

"Done in 60 Seconds" este o competiție globală de film scurt, parte a festivalului de film Jameson Empire Awards. Competiția este organizată la nivel internațional de Bauer Media, iar etapa din România este implementată cu sprijinul IQads.

Despre Empire Awards

Empire Awards este festivalul de film organizat de revista britanică Empire. Aflat la a șaptesprezecea ediție, el premiază cele mai bune filme și cei mai buni realizatori de film din întreaga lume, în funcție de voturile cititorilor revistei. Cea de-a optsprezecea ediție a festivalului va avea loc anul viitor, pe 25 martie 2012, în Londra.

Bucuresti, 05.12.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.