Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Companiile raman reticente la tehnologiile de imprimare “inteligente”

Un studiu OKI Printing Solutions arată că: multe sarcini externalizate s-ar putea face intern, politicile de imprimare nu sunt cunoscute, obiceiurile de imprimare “ecologică” nu sunt aduse de acasă la birou

Cel mai recent studiu realizat de OKI Printing Solutions în 16 tări, inclusiv România, arată că organizațiile încă nu știu să profite de pe urma soluțiilor de imprimare “inteligente” care scad costurile. Studiul, realizat în Europa și Orientul Mijlociu, arată că majoritatea respondeților continuă să cumpere materiale precum cărți de vizită (69%), broșuri (54%), postere (54%) de la furnizori.

Motivul invocat de clienți nu este acela că imprimantele proprii nu pot printa acest tip de materiale, ci faptul că nu sunt satisfăcuți de calitate, de exemplu, sau că nu au timp să se familiarizeze cu modul lor de funcționare (ambele motive citate de 11% dintre respondeți).

“Studiul, realizat pentru noi de cebr (Centre for Economics and Business Research) a arătat faptul că prin aducerea in-house a sarcinilor externalizate companiile ar economisi 5.400 milioane dolari anual,” declară Elia Giovanni, product marketing manager pentru Europa, „ducând și la evoluții importante din punct de vedere al impactului asupra mediului, prin economii de timp, hârtie și consumabile datorată implementării unor coduri de bună practică.”

Lipsa informării
-62% dintre companii au dispozitive care permit imprimarea față-verso, care duc la economii importante. Totuși, numai 15% din angajați folosesc această funcție de fiecare dată și 31% o folosesc rar
– în mod similar, 89% dintre angajați au acces la o imprimantă color, iar 60% folosesc această facilitate întotdeauna sau des deși, în majoritatea birourilor, cea mai mare parte a documentelor pot fi printate alb negru. La fel ca în cazul neutilizării imprimării față-verso, utilizarea în exces a resurselor prin imprimare color este costisitoare și afectează mediul înconjurător.

Alte informații relevate de studiu:
-majoritatea respondenților au două sau mai multe imprimante în birou, cea mai apropiată fiind în mod frecvent la circa 2 metri de ei. Când sunt întrebați ce imprimantă aleg să folosească, 58% confirmă că o aleg pe cea mai apropiată de locul unde se află la acel moment
– la întrebarea ce ar schimba în procesul de imprimare, amplasarea unei imprimante mai aproape de birou a fost citată ca prioritară. Cea mai citată prioritate a fost capacitatea imprimantei de a prelua topuri de hârtie care variază
– o altă îmbunătățire citată des a fost adăugarea unei capabilități multi-function (imprimare/copiere/scanare/fax).

Bucuresti, 18.10.2010

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.