Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Companiile E-Distribuție discută cu autoritățile locale acțiunile de pregătire pentru condițiile meteo nefavorabile

Enel logo

Companiile E-Distribuție din România participă la întâlniri cu autoritățile locale din zonele de responsabilitate, pentru a discuta activitățile de pregătire pentru situațiile de condiții meteo severe și a primi propunerile autorităților în acest sens.

Pentru a pregăti mai bine activitățile specifice și modul de colaborare în cazul apariției unor condiții meteo dificile, în vederea restabilirii alimentării cu energie electrică atunci când aceste fenomene meteo se produc, societățile E-Distribuție Banat și E-Distribuție Dobrogea au decis să aibă întâlniri regulate cu autoritățile locale și instituțiile publice. Consolidarea dialogului între autorități și operatorii de distribuție este un element esențial al pregătirilor pentru situații dificile.

Enel logo

Până în prezent au avut loc întâlniri la Timișoara – cu prefecții si reprezentanții Inspectoratului pentru Situații de Urgență din județele Timiș, Arad, Caraș Severin și Hunedoara; respectiv la Slobozia – cu prefecții si reprezentanții Inspectoratului pentru Situații de Urgență din județele Ialomița, Constanța, Tulcea și Călărași.

În cadrul acestor întâlniri, reprezentanții E-Distribuție au prezentat planurile proprii de interventie în situații de criză, dotarea cu mijloace specifice de acțiune în conditii meteo deosebite, precum și o serie de măsuri tehnice specifice, în principal investiții realizate în rețelele de distribuție care au avut de suferit în trecut de pe urma fenomenelor meteo deosebite.

O problemă importantă care a fost dezbatută se referă la îmbunătățirea comunicării atât între instituțiile implicate direct în gestionarea situațiilor precum și cu cetățenii afectați de întreruperea alimentării cu energie electrică.

În acest sens, E-Distribuție a informat despre modul actual de funcționare a Call Centerului național precum și despre măsurile ce au fost luate în vederea creșterii semnificative a numărului de operatori care vor prelua apelurile în situații de criză.

Acest plan de întâlniri va continua, inclusiv la nivel de județ, urmând să fie discutate aceste aspecte și cu reprezentanții consiliilor județene, primari, reprezentanți locali ai Inspectoratelor pentru Situații de Urgență, pentru identificarea planurilor și acțiunilor optime pentru fiecare regiune.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.