Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Compania TimePal® Romania lanseaza un serviciu gratuit de concierge, unic in Romania,

dedicat mediului de afaceri

Clienţii care apelează la serviciul de concierge TimePal® vor beneficia lunar de aproximativ 30 de ore libere în timpul lor liber

Compania TimePal® lansează, pe 20 februarie a.c, un serviciu gratuit de concierge, accesibil tuturor angajaţilor din companiile care își desfășoară activitatea în clădiri de birouri medii și mari. Acest serviciu premium ajută persoanele cu un program încărcat să beneficieze de aproximativ 30 de ore libere în timpul lor liber, prin degrevarea acestora de activităţile casnice. TimePal® integrează confortul unei platforme online ce înglobează mai mulţi operatori de servicii şi furnizori cu atenţia personală oferită de o echipă dedicată de concierge, la locaţia clienţilor.

Investiţia de până acum în acest serviciu a fost de aproximativ 200.000 de euro, banii fiind alocați în special pentru realizarea platformei și certificarea furnizorilor. Pentru început echipa TimePal® numără 10 persoane urmând ca numărul acestora să crească direct proporțional cu numărul de clădiri noi în care se va furniza serviciul.

Toți ocupanții clădirilor de birouri cu care TimePal® are un acord de parteneriat pot beneficia în mod gratuit de serviciile de concierge. Utilizatorii își vor crea un cont personal pe platforma integrată www.timepal.ro şi vor comanda online unul sau mai multe dintre serviciile şi produsele aflate în ofertă. TimePal® va prelua comanda, urmând ca asistenţii personali să se ocupe de livrarea ei cât mai rapidă.

Printre serviciile de concierge puse la dispoziţie de TimePal® se numără: cumpărături (500 de produse din toate categoriile şi sortimentele de produse alimentare şi de uz casnic), curierat, servicii de curăţare a hainelor – disponibile pentru diverse tipuri de îmbrăcăminte, servicii de întreţinere a autovehiculului (de la întreţinerea de bază până la reviziile tehnice sau diverse lucrări de reparaţii suplimentare), comenzi cadouri, comenzi flori, masaj de relaxare sau terapeutic. Serviciile de concierge TimePal® sunt asigurate de branduri consacrate, iar prețul este în linie cu cel al pieţei, fără niciun comision în plus sau restricţii de cantitate. Furnizorii TimePal® sunt aleşi pentru calitate, acurateţea timpului de răspuns și consecvența serviciilor precum și abilitatea de a face față unei creșteri exponențiale a business-ului propriu.

Criteriile prin care se diferenţiază TimePal® de celelalte servicii de concierge din România sunt: TimePal® este un serviciu premium accesibil tuturor angajaților din clădirile de birouri medii și mari; TimePal® îmbină confortul unui magazin online cu siguranța oferită de o echipă dedicată de concierge care se ocupă de gestionarea comenzilor; TimePal® integrează o gamă diversă de produse și servicii care poate crește rapid în funcție de nevoile clienților; nu există comandă minimă și taxe de livrare.

Iniţiatorii acestui serviciu unic în România sunt Lucian Anghel, antreprenor de succes pe piaţa de Property & Facility management, managing partner al companiei BSS şi Dan Mocanu, coach şi consultant apreciat, fondator al firmei de coaching şi consultanţă Aperio Executive Coaching.

“Ideea de bază de la care am pornit acest business, a fost să oferim un serviciu premium, accesibil tuturor angajaţilor din companiile care îşi desfăşoară activitatea în clădiri de birouri medii şi mari. TimePal® integrează confortul unei platforme online ce înglobează mai mulţi operatori de servicii şi furnizori cu atenţia personală oferită de o echipă dedicată de concierge la locaţia clienţilor. Acest serviciu ajută persoanele cu un program încărcat să se bucure de timpul lor liber prin degrevarea acestora de activităţile casnice zilnice, şi să îşi stabilească echilibrul între viaţa personală şi cea profesională”, a declarat Dan Mocanu, fondator şi managing partener al TimePal® România.

“Pentru debutul afacerii noastre ne-am propus să extindem serviciile TimePal® în una – două clădiri de birouri în fiecare lună. De asemenea, avem în plan ca până la sfârşitul anului să ne consolidăm prezenţa București şi în Timişoara, iar ulterior, să dezvoltăm serviciile şi în străinătate. Primele ţări vizate sunt Polonia, acolo unde obiceiurile de consum sunt similare cu cele ale românilor, iar mai apoi în Germania, Marea Britanie şi Statele Unite.”, a declarat Lucian Anghel, fondator al TimePal® România.

Conform unui recent studiu de piață realizat de compania Unlock, la cererea TimePal, cele mai dorite servicii de către angajaţii clădirilor de birouri din București sunt cele legate de aprovizionarea cu produse alimentare și de uz casnic, livrare de obiecte/curierat și spălarea mașinii de serviciu sau personale. Dacă distribuirea pachetului servicii de concierge ar avea loc mâine, acesta ar fi folosit de 87% dintre angajații care lucrează în clădirile de birouri. Ceea ce îi motivează pe angajați în vederea achiziționării unui astfel de pachet de servicii este economisirea timpului liber, prin eficientizarea sarcinilor, în vederea unei mai bune gestionări a timpului liber. Studiul a fost realizat pe un eşantion de 450 de respondenţi, angajaţi în clădirile de birouri din Bucureşti, cu vârste cuprinse între 18-34 ani, cu venituri peste medie.

Bucuresti, 11.02.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.