free download 78 travel guides written by experts

Compania Rubin 2000 își schimbă identitatea vizuală devenind Rubin

Compania de distribuție Rubin și-a reîmprospătat imaginea ca urmare a procesului de rebranding.

“Compania noastră a fost înființată cu mai bine de 17 de ani în urmă. Dacă atunci eram concentrați către zona de comercializare de bijuterii în magazinele proprii, de-a lungul timpului ne-am reorientat către zona de distribuție. An după an ne-am mărit plaja de furnizori de produse de calitate, iar acum suntem recunoscuți la nivel național pentru activitatea de distribuție a mai multor categorii de produse: echipamente de gravură, marcare și debitare laser, consumabile pentru producția publicitară, ambalaje și panouri de bijuterii, cercei medicinali și sisteme de piercing. De la înființare și până acum, s-au schimbat foarte multe, am evoluat constant și frumos și am decis că este momentul pentru un rebranding”, a declarat Mădălina Popescu, Director General.

Rubin logo

Noua identitate vizuală pune accent pe simplitate, claritate, energie. S-a renunțat la denumirea de Rubin 2000, rămânând simplu Rubin. Mai mult, marca companiei, ca purtător de mesaj și notorietate, a fost reîmprospătată prin utilizarea de noi fonturi și schemă de culori. Culorile alese, negru și roșu, sunt menite să contureze imaginea dinamică și seriozitatea de care se bucură compania Rubin în rândul clienților. Fontul a fost ales este unul de impact, dar care totuși sugerează prospețime și claritate.

Noul slogan este creativity – succes – development. Creativity a fost ales deoarece oferim clienților noștri soluții creative, realizăm produse unice folosindu-ne de cele mai performante echipamente pentru industria publicitară. Succes – pentru că urmărim să creăm un parteneriat solid și de durată cu clientii noștri, iar succesul lor îl sărbătorim ca fiind și succesul nostru. Iar obiectivul nostru principal este extinderea gamei de produse și servicii în vederea oferirii clienților soluții complete la nevoile lor, de aici development.

“Este un rebranding creat pentru a anunța un nou drum. Un drum pe care dezvoltăm noi colaborări, noi parteneriate, noi proiecte și le îmbunătățim pe cele vechi. O cale care să ne dea un nou avânt și să ne ajute dezvoltarea ca societate comercială și ca echipă.Viziunea noastră este aceea de a ocupa o poziție de lider pe piață pe categoriile de produse distribuite. Misiunea noastră rămâne neschimbată; ca și până acum, țintim către o reputație bazată pe oferirea de produse și servicii de calitate iar eforturile noastre sunt îndreptate continuu către satisfacția clienților nostri. Prin această nouă identitate vizuală dorim să scoatem în evidență flexibilitatea, profesionalismul și orientarea noastră către client ca valori care ne diferențiază clar de concurență.”, a declarat Florin Pantelimon, Administrator.

Despre Rubin

Rubin este o companie de import și distribuție înființată in anul 2000 ce oferă soluţii complete, integrate şi personalizate pentru fiecare client. Rubin distribuie la nivel național:
– ștampile, consumabile pentru producția de ștampile și timbre seci marca Trodat;
– echipamente de marcare, gravură și tăiere Trotec – în calitate de unic distribuitor în România;
– echipamente CNC marca Bodor și Winter;
– materiale de gravură laser și mecanică marca Rowmark și Trotec;
– soluții de marcare laser CerMark și TherMark;
– numărătoare, datiere și ștampile electronice Horray;
– tușuri speciale (pentru alimente, metal, lemn etc) marca Alpha-Germania;
– instrumente de scris cu ștampilă marca Heri-Rigoni;
– cuțite și freze pentru CNC marca VHF-Germania și CROWN-Norvergia;
– cercei medicinali și sisteme de piercing ale urechii marca Studex;
– ambalaje și cutiuțe pentru bijuterii, săculeți și pungi, panouri de prezentare bijuterii, accesorii pentru
bijuterii.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *