Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Compania romaneasca Life Care face pasi decisivi catre o extindere internationala

Life Care, prima și cea mai importantă companie romanească importatoare de produse BIO, este prezentă în perioada 11-14 februarie 2015 în Germania, la BIOFACH, principalul târg de produse alimentare organice din lume și de produse pentru îngrijire personală bazate pe principii naturale.

După aproape 10 ani de consolidare a modelului de business pe plan local, dar și prin agenți, în țări precum Italia, Spania sau Ungaria, compania vizează prin prezența la BIOFACH inițierea colaborărilor cu parteneri atât din spațiul european, cât și din afara Europei, în scopul înființării unor francize care să reproducă acest model de succes și în afara României.

În cele patru zile ale târgului, compania va avea discuții cu posibili viitori parteneri prezenți la târg în vederea extinderii business-ului Life Care în afara țării.

„Life Care înseamnă un mod de viață mai sănătos și mai fericit, principiu aflat la baza produselor comercializate, care beneficiază de certificări recunoscute pe plan național și internațional și prin stimularea calităților antreprenoriale ale oamenilor și, astfel, a prosperității lor”, a spus Cristian Onețiu, co-fondator Life Care. „De aceea, ne propunem să ducem viziunea Life Care și în alte țări, cu același scop, de a le oferi oamenilor posibilitatea unei vieți fericite în fiecare zi.”

Cu o cifră de afaceri de aproximativ 100 de milioane de dolari într-un deceniu de activitate, Life Care comercializează peste 500 produse premium naturale, cu elemente bio sau 100% bio, destinate îngrijirii personale, curățeniei locuinței și suplimente naturale, aparținând unor producători cu renume internațional. Calitatea produselor este garantată de organisme certificatoare independente recunoscute în întreaga lume, precum ECOCERT sau BDIH, precum și de Ministerul Sănătății din România. Produsele se înscriu în conceptul „Roata fericirii” care cuprinde șapte arii ale fericirii: sănătate și imunitate, slăbire sănătoasă, sport & nutriție, frumusețe, îngrijirea casei, dezvoltare personală, bani și antreprenoriat.

BIOFACH se află la a 26-a ediție consecutivă, reunind peste 2,200 de expozanți din 76 de țări și peste 42,000 de vizitatori din 135 de țări. Din anul 2007, BIOFACH este organizat în paralel cu VIVANESS, târgul internațional pentru îngrijire personală naturală, dedicat exclusiv segmentului de cosmetice naturale. Life Care este prima companie din România care participă la BIOFACH cu stand în zona VIVANESS, zonă premium a târgului.

Bucuresti, 1.02.2015

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.