Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Compania relanseaza programul Green Office printr-o campanie originala de comunicare interna

În ajunul Zilei Internaționale a Mediului, COSMOTE România a relansat programul intern de reciclare Green Office.

„Green Office este un program important pentru COSMOTE România și angajații săi, dat fiind că protecția mediului este una dintre prioritățile companiei ”, a declarat Ruxandra Vodă, Corporate Affairs Manager COSMOTE România

Green Office este un proiect intern de responsabilitate socială al cărui obiectiv este educarea și implicarea angajaților în activități de protecție a mediului, începând cu propriul birou. Programul are trei componente principale: Reducerea consumului de energie și de apă, Reutilizarea și Reciclarea materialelor din plastic și hârtie. În acest sens au fost amplasate recipiente speciale pentru colectarea selectivă în fiecare birou.

„Campania de relansare a programului Green Office și-a propus să readucă în prim plan importanța celor 3R într-un mod inedit, prietenos și amuzant. Am reușit acest lucru prin maniera originală în care am lansat campania pentru acest an: un flașnetar ecologist care a vizitat toate birourile”, a adăugat Ruxandra Vodă.

Pe parcursul unei singure zile, flașnetarul ecologist a vizitat sediile din București ale companiei și a oferit detalii despre proiect și realizările sale de până acum. În același timp, flașnetarul a anunțat noutățile ediției din 2009, printre care se numără și concursuri interne distractive. În același mod amuzant, el a prezentat tuturor angajaților noul poster al programului și le-a reamintit că fiecare dintre ei are o contribuție importantă la protejarea mediului.

Pe tot parcursul anului, programul va fi promovat intens și constant printr-o campanie de comunicare internă care va folosi o serie de instrumente cum ar fi newsletter-ul intern care va conține „pastile” verzi, detalii despre evoluția programului pe intranet, concursuri, materiale informative și amuzante etc.

Bucuresti, 15.06.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.