Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Compania Nationala Posta Romana S.A. a fost evaluata

In perioada  17 – 18 iunie a.c., Compania Nationala Posta Romana S.A. a fost evaluata in cadrul Programului de Auditare implementat de PostEurop, program ce face parte din strategia pe termen lung in vederea atingerii unui nivel bun al calitatii serviciilor postale de corespondenta prioritara.

Reprezentantii PostEurop au evaluat reteaua operatorului postal roman in ceea ce priveste implementarea proiectelor incluse in acest program: managementul calitatii, logistica, centrul regional de tranzit, procesul colectare/vidare a cutiilor postale. Raportul final de evaluare a scos in evidenta faptul ca implementarea celor patru proiecte, aflate in prezent in diverse stadii, a determinat o imbunatatire a timpului de circulatie pe teritoriul national al trimiterilor postale de corespondenta prioritara sosite din tarile Uniunii Europene.  De o apreciere deosebita s-a bucurat Centrul Regional de Tranzit Bucuresti, expertii PostEurop recomandand ca modelul de organizare de aici sa fie preluat si implementat la toate celelalte centre de tranzit din tara, inclusiv in viitoarele centre de prelucrare automatizata.

In acest moment, Posta Romana distribuie 78 la suta din corespondenta prioritara  prezentata in toate tarile Uniunii Europene in Z+1 (Z reprezinta ziua intrarii trimiterii in responsabilitatea Postei Romane)  si are ca obiectiv, pana la finele anului 2008, atingerea pragului de 85 de procente si pana la finele lui 2009 a pragului de 88%.

Karsten Obro, manager de audit in cadrul PostEurop a declarat: ”Posta Romana, prin structura sa organizatorica si conceptul privind managementul calitatii, se situeaza la nivelul operatorilor postali de varf din Europa, fiind insa necesare actiuni permanente de imbunatatire si monitorizare a calitatii serviciilor postale prin implicarea tuturor structurilor organizationale ale companiei ”.

PostEurop este organizatia europeana care sprijina operatorii postali din Europa in vederea implementarii Directivelor emise de Comisia Europeana in domeniul serviciilor postale. Compania Nationala Posta Romana este inclusa din anul 2006, in programul de Auditare PostEurop.

Bucuresti, 19.06.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.